Et knæ der knækker hver gang jeg strækker ~
Fra : Søren Astrup

Dato : 26-02-03 18:03

Mit højre knæ knækker hver gang jeg strækker det ud. Ikke noget der påvirker
mig ud over at det ikke kan være helt godt. Og nu er jeg begyndt og løbe en
del mere og er kommet til at tænke på om det kan være dårligt. Kan man få
slid gigt eller sådan noget? Og hvad skal jeg høre? Osv... Er det skadeligt?

Med venlig hilsen Aske Astrup

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-02-03 22:32

Hej Aske Astrup

"Søren Astrup" <astrup-net@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> del mere og er kommet til at tænke på om det kan være dårligt. Kan man få
> slid gigt eller sådan noget? Og hvad skal jeg høre? Osv... Er det

Gør dit knæ også ondt? Jeg lider selv af dårlig knæ, og skal opereres her
den 10. april. Mit knæ knækker også rigtig meget, men det gør samtidig også
ondt, og låser sig også nogen gange fast. Min dom er en løs knæskald. Jeg
ville nok lægge vejen forbi min læge hvis jeg var dig, som evt kan sende dig
vidre til en ortopædisk kirurg, som kan undersøge dit knæ.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Søren Astrup

Dato : 28-02-03 15:33

Det gør overhovedet ikke ondt.
Men det kan vel umuligt være sundt...
Og vil jeg heller ikke virke som en hypokonter så ved ikke med lægen... :(

Men mange tak for svaret... :)
Og håber da det går godt med dig knæ den 10... :)
Ses hygge!

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-02-03 20:33

Hej Igen

"Søren Astrup" <astrup-net@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Og vil jeg heller ikke virke som en hypokonter så ved ikke med lægen... :(

Man er vel ikke hypokonter hvis man er bekymret for sit helbred, men det er
selvfølgelig op til dig selv, jeg ville nu nok snakke med min læge om det.

> Men mange tak for svaret... :)

Velbekomme

> Og håber da det går godt med dig knæ den 10... :)

Tak skal du ha', det varme altid med lidt opbakning, for jeg er godt nok
ikke helt tryk ved situationen, det skal bare overstås

Hygge selv

Caio