Hvilket program er bedst til et AverMedia ~
Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 26-02-03 01:27

Lige pt. bruges TVCapture98 Tuner men det stinker langt væk... og kan kun
capture 3min ad gangen så det duer minus.

Nogen der har nogle gode foreslag til tolls der duer og gerne en www hvor
man kan hente

Fra : RpR

Dato : 26-02-03 06:45

www.virtualdub.com

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : H3nrik V!

Dato : 26-02-03 16:50

"Ryan Hansen [2600]" <detailNOSPAM@detail.dk> wrote in message
> Lige pt. bruges TVCapture98 Tuner men det stinker langt væk... og kan
> kun capture 3min ad gangen så det duer minus.

Er det ikke en OS fejl, fordi filen kommer op og fylde over 2GB? Jeg mener
at jeg har haft samme problem under W98. Med NTFS partitioner skulle det
prob. være løst svjv.

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : RpR

Dato : 26-02-03 22:20

> Er det ikke en OS fejl, fordi filen kommer op og fylde over 2GB? Jeg mener
> at jeg har haft samme problem under W98. Med NTFS partitioner skulle det
> prob. være løst svjv.

FAT32 har en begrænsning på 4gb, Det er FAT16 der har 2gb. NTFS har ingen.