Liste over alle .dk domæner
Fra : Lars

Dato : 25-02-03 20:52

Hej

Jeg fandt engang en liste over alle de .dk domæner som dk-hostmaster.dk
havde registeret og jeg mener jeg fandt den på dk-hostmaster.dk. Nu kan jeg
ikke finde den mere, er der nogle som ved hvor den findes?

lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-03 21:10

"Lars" <lkj@person.dk> skrev :

>Jeg fandt engang en liste over alle de .dk domæner som dk-hostmaster.dk
>havde registeret og jeg mener jeg fandt den på dk-hostmaster.dk

Ved ikke om du kan finde den på et fremmed sted.
DK-hostmaster har besluttet ikke at ville offentliggøre den mere.
Finder du den et sted, så vil den være forældet da den ikke
opdateret indenfor de sidste par år.

Fra : Lars

Dato : 25-02-03 21:27

> DK-hostmaster har besluttet ikke at ville offentliggøre den mere.

Det var da latterligt :(, men så må jeg jo bruge den som jeg har fra august
2001.

lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-03 00:08

Lars skrev:

>Det var da latterligt :(, men så må jeg jo bruge den som jeg har fra august
>2001.

Af ren og skær nysgerrighed - hvad skal den bruges til?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Lars

Dato : 26-02-03 22:03

> Af ren og skær nysgerrighed - hvad skal den bruges til?

Jeg bruger den til at sortere muligheder fra med. Hvis jeg skal finde et
domæne men nogle bestemte bogstaver i, så laver jeg lidt code som viser
hvilke som er optaget og hvilke der er ledige. Fx, hvis man forsøger at
finde et xxx.dk domæne med tre tegn, så er det noget trivielt at forsøge sig
frem, hvor det er noget mennere at få en liste over hvad der er tilbage. :)

Men jeg kan godt se at det er smart ikke at have listen hvis den bliver
brugt til spam liste

lars

Fra : Lars

Dato : 26-02-03 22:03

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-02-03 23:09

Lars skrev:

> Det var da latterligt :(, men så må jeg jo bruge den som jeg har fra
> august 2001.

Husk at slette alle de nedlagte domæner fra folk som ikke har betalt:

Fra : Lars

Dato : 26-02-03 22:05

> Husk at slette alle de nedlagte domæner fra folk som ikke har betalt:

a& >

Jeg holder ikke listen op to date :) det er kun for sjov jeg vil have den

lars

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 27-02-03 00:05

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote:

> Husk at slette alle de nedlagte domæner fra folk som ikke har betalt:

Det er straks sværere at tilføje alle nye domæner oprettet siden.

Fra : Peter T.

Dato : 26-02-03 18:21

Lars wrote:

> Det var da latterligt :(

Det er da rart. Så får mulige spammere ikke fat i en liste over aktive
domæner.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>