SpamCop.net nede??
Fra : Uni Bull

Dato : 25-02-03 19:20

Hej folkens.

Jeg bruger spamcop.net som et ganske effektivt filter mod spam, men det
døgnstid har kunnet få hul igennem hjemmefra.
Da jeg så forsøgte mig fra arbejdet kunne jeg godt WebMaile....

Er der ikke en enkelt eller to, der lige kan prøve
http://webmail.spamcop.net/ og give besked, om loginskærmen kommer frem....

Jeg prøvede kl. 1919 uden held.
--
Uni Bull
København K

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-03 19:32

Uni Bull skrev:

>Er der ikke en enkelt eller to, der lige kan prøve
>http://webmail.spamcop.net/ og give besked, om loginskærmen kommer frem....
>
>Jeg prøvede kl. 1919 uden held.

Ingen problemer her kl. 19.31, www.spamcop.net kan jeg dog ikke fange
lige nu - men jeg brugte den for ½ times tid siden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : kennybear

Dato : 25-02-03 19:33

"Uni Bull" skrev d. 25-02-03 19:20 dette indlæg :
> [...]
> Da jeg så forsøgte mig fra arbejdet kunne jeg godt WebMaile....
>
> Er der ikke en enkelt eller to, der lige kan prøve

Hey jeg prøvede kl 19:34 og der var der ingen problemer

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Uni Bull

Dato : 25-02-03 19:42

kennybear wrote:
> Hey jeg prøvede kl 19:34 og der var der ingen problemer

Det var dælens.... Hvad pokker kan jeg gøre galt?
Jeg kan jo godt komme ind på andre sites, så det kan ikke være min
DNS-opsætning :-/

Jeg har også en bærbar tilsluttet (switch/ADSL-router), herfra kan jeg
heller ikke komme igennem...

Fra : Uni Bull

Dato : 25-02-03 23:32

Uni Bull wrote:
> Jeg kan jo godt komme ind på andre sites, så det kan ikke være min
> DNS-opsætning :-/

....og alligevel jo!
Jeg ændrede mine DNS til at anvende tiscalis istedet for CC's - vupti...
Jeg har givet besked til CC.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-02-03 09:15

"Uni Bull" <no@worries.mate> wrote in message
> Hej folkens.
>
> Jeg bruger spamcop.net som et ganske effektivt filter mod spam, men det
> døgnstid har kunnet få hul igennem hjemmefra.
> Da jeg så forsøgte mig fra arbejdet kunne jeg godt WebMaile....

Jeg bruger også spamcop.net, men jeg forwarder bare spam til dem.
Kan man bruge dem som filter ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Jesper Harder

Dato : 26-02-03 15:28

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> writes:

> Jeg bruger også spamcop.net, men jeg forwarder bare spam til dem. Kan
> man bruge dem som filter ?

Ja. På to måder:

1. Du kan bruge deres dns-blocklist til at afvise mails med.
2. Du kan få en spamcop-emailadresse, som automatisk bliver filtreret.

Mulighed 2. koster et abonnement -- det er sådan spamcop, tjener deres
penge.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-02-03 15:39

"Jesper Harder" <harder@myrealbox.com> wrote in message

> Ja. På to måder:
>
> 1. Du kan bruge deres dns-blocklist til at afvise mails med.

Hvordan gør jeg det ?

Fra : Uni Bull

Dato : 26-02-03 20:07

Christian B. Andresen wrote:

> Hvordan gør jeg det ?

Er der ikke noget om at mails kan blive op til 20 minutter forsinket herved?

Jeg har oprettet en spamcop-konto. Al min mail forwardes umiddelbart til
denne konto og jeg pop3'er så bare mail.spamcop.net - ganske enkelt genialt!
På denne måde kan jeg beholde min flere år gamle mailadresse. Jeg er siden
oprettelsen primo januar 2003 blevet sparet for 545 spam-mails.

Fra : Jesper Harder

Dato : 26-02-03 22:13

<http://spamcop.net/fom-serve/cache/291.html>