vores nye hund
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 25-02-03 12:52

Hejsa

Ville da også præsentere vores nye familie medlem ordentligt for jer

Han hedder Max og er en golden retriver/labrador bl. men ligner helt sikkert
sin far som er en sort labrador.

Vi fik Max i fredags men var så heldig at DCH som holder til i Kongerslev
tæt ved os startede nyt hvalpe hold op om søndagen, så der var vi
naturligvis med, hvilket både jeg og Max nød.

Max er på alle måder en skøn hund og tanken om han skulle have været endt på
internat eller være aflivet er næsten ikke til at bære, så vi er glade for
vi nu er de heldige ejere af ham

Han kan ses her http://www.sacala.dk/maxside.htm
Har du et link som du gerne vil have på Max. links side så bare send det og
det komme rmed, bare det er om hunde, med hunde elelr tilbehør til hunde

MVH
Gitte

Fra : Karina og Christian

Dato : 25-02-03 12:55

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> wrote in message
[klip]>
> Ville da også præsentere vores nye familie medlem ordentligt for jer

Hejsa

Et kæmpe tillykke med jeres nye lille dreng. Han ser bare så dejlig ud

Med venlig hilsen
Karina og vuf vuf fra Vaks

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-02-03 13:00

Hejsa Gitte

endnu engang tilykke med drenge, det er så dejligt at han bare allerede er
så glad for at være hos jer

Knus Sanne

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-02-03 13:01

Hej Gitte og Max

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> skrev i en meddelelse

tillykke med jeres nye familie medlem, han er godt nok kær.

Held og lykke med ham

Mange venlige hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Pia J

Dato : 25-02-03 20:30

Ja, jeg kan jo ikke sige andet end at han er skøn - for på det ene billede
ligner han fuldstændig min Max! :)

:Pia & Max Labweiler

Fra : Anja Haagensen

Dato : 27-02-03 18:44

Jeg har også selv haft en Golden Retriver....Og det er den bedste hund i
verden
Kh ANja