Problemer med Geforce 4
Fra : Anders

Dato : 24-02-03 22:55

Hej, jeg har et ASUS V8170 Geforce 4 MX 440

Jeg har prøver med Asus's egen driver, og så har jeg prøvet med nvidia's 3
sidste nye drivere.

Men computeren går ned konstant, og når den så genstarter skriver den at det
er grafikkortet der gør systemet ustabil.

Har fået byttet kortet og det ny gør det samme, jeg kører med XP pro DK

Er der nogle der har oplevet ligende, og hvad kan man gøre ved det?

/Anders

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-02-03 23:10

Anders wrote:
> Men computeren går ned konstant, og når den så genstarter
> skriver den at det er grafikkortet der gør systemet ustabil.
>
> Er der nogle der har oplevet ligende, og hvad kan man
> gøre ved det?

Slå automatisk genstart fra således:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger for
Start og Genoprettelse -> Fjern fluebenet i "Genstart
automatisk".

Så genstarter maskinen da ikke spontant, men skriv
fejlmeddelelsen herinde, så kan vi bedre hjælpe.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : RpR

Dato : 25-02-03 06:59

> Men computeren går ned konstant, og når den så genstarter skriver den at
det
> er grafikkortet der gør systemet ustabil.

Lidt mere info om dit system ønskes. Kan lige så godt være resten af din
puter der ikke kan følge GF4 kortet og det så går ned.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Anders

Dato : 25-02-03 07:36

Mit system er
AMD XP2000+ 512 DDR PC 2100 på et MSI KT4V (MS-6712)
Med en GlacialTech Igloo 2320 køler, så den bliver ikke for varm.

Anders

Fra : RpR

Dato : 25-02-03 09:53

> Mit system er
> AMD XP2000+ 512 DDR PC 2100 på et MSI KT4V (MS-6712)
> Med en GlacialTech Igloo 2320 køler, så den bliver ikke for varm.

En eller flere ramblokke? Nogle bundkort har en tendens til at blive
ustabile hvis man har flere ramblokke installeret. Guderne må vide hvorfor.

Fra : Anders

Dato : 27-02-03 20:51

Når den går ned, så kommer den med den her fejl

PFN_LIST_CURRUPT

code: 0x000004E (0x00000099,0x0001AC01,0x00000007,0x00000000)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-02-03 22:15

Anders wrote:
> Når den går ned, så kommer den med den her fejl
>
> PFN_LIST_CURRUPT
>
> code: 0x000004E
> (0x00000099,0x0001AC01,0x00000007,0x00000000)

Puhh, jeg kan slet ikke findet noget omkring denne
fejl! Nogen andre der kan?
Spørg evt. i news:dk.edb.system.ms-windows

Fra : devilman

Dato : 28-02-03 22:55

det ligner noget fra hukommelsesområde....
Denne computer - egenskaber - Enhedshåndtering....
se om der er andre ting som bruger samme adresse ......
men jeg vil også anbefale: dk.edb.system.ms-windows

ses devilman.............
650mb.da.ru

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-03-03 14:08

devilman wrote:
> det ligner noget fra hukommelsesområde....
> Denne computer - egenskaber - Enhedshåndtering....
> se om der er andre ting som bruger samme adresse ......
> men jeg vil også anbefale: dk.edb.system.ms-windows

Tråden er fortsat i dk.edb.system.windows