Cannot load ltkrn90n.dll FP2000
Fra : Torben Jensen

Dato : 24-02-03 21:44

Når jeg forsøger at indsætte et billede som baggrund i FP2000 får jeg
fejl-meddelelsen "CANNOT LOAD LTKRN90N.DLL" og FP lukker.
Hvad kan prob. være ???

mvh
Torben

Fra : Per Ahm

Dato : 24-02-03 22:10

"Torben Jensen" <torben.jensen@bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg forsøger at indsætte et billede som baggrund i FP2000 får jeg
> fejl-meddelelsen "CANNOT LOAD LTKRN90N.DLL" og FP lukker.
> Hvad kan prob. være ???

Har du prøvet en geninstallation af din frontpage.

Eller "find og ret fejl" under hjælp!

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 24-02-03 22:24

> Har du prøvet en geninstallation af din frontpage.
>
> Eller "find og ret fejl" under hjælp!
>

> --
> Per Ahm - www.perahm.dk

Ja har prøvet afinstaller geninstaller reparer og lign.

Var løbet tør for egne ideer, tænkte på om det kunne have noget med mit
InnO3D geforce 2mx400 kort at gøre.

Torben

Fra : Per Ahm

Dato : 24-02-03 22:26

> Ja har prøvet afinstaller geninstaller reparer og lign.
> Var løbet tør for egne ideer, tænkte på om det kunne have noget med mit
> InnO3D geforce 2mx400 kort at gøre.

Det tror jeg ikke det er!

..dll filen kommer med office pakken / frontpage! Så det stammer formentligt
derfra!

Prøv at søge på www.microsoft.com

indtast .dll filen på denne adresse, og få mere at vide om netop denne .dll
fil

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/servicedesks/fileversion/dllinfo.asp&SD=MSDN&FR=0

Adressen er uden mellemrum... så OE sikkert laver efter post

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 24-02-03 22:32

> [...]
info.asp&SD=MSDN&FR=0

> Adressen er uden mellemrum... så OE sikkert laver efter post

Har jeg prøvet kan heller ikke finde noget der.
Desværre.
Torben.

Fra : Per Ahm

Dato : 24-02-03 22:33

> Har jeg prøvet kan heller ikke finde noget der.
> Desværre.
> Torben.

Jamen så ville jeg tage en "format" hat på, gemme mine data... Og starte
forfra!

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 24-02-03 22:40

> Jamen så ville jeg tage en "format" hat på, gemme mine data... Og starte
> forfra!
>
> --
> Per Ahm - www.perahm.dk

Tja deeet, men jeg tror nu hellere jeg vil lave vores hjemmeside i
dreamweaver i stedet, man kan vel lære det.

mvh
Torben

Fra : Per Ahm

Dato : 24-02-03 22:42

> Tja deeet, men jeg tror nu hellere jeg vil lave vores hjemmeside i
> dreamweaver i stedet, man kan vel lære det.

En anden mulighed er selvfølgelig at indsætte det via dit stylesheet (CSS)

body {
background-image: url('bg.gif');
}

Eller direkte i din kode med:

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 24-02-03 22:52

> En anden mulighed er selvfølgelig at indsætte det via dit stylesheet (CSS)
>
> body {
> background-image: url('bg.gif');
> }
>
> Eller direkte i din kode med:

> --
> Per Ahm - www.perahm.dk

Ja hvis jeg vidste meget om det kunne jeg vel godt, men det må jeg vel
prøve.

Tak
Torben

Fra : Per Ahm

Dato : 24-02-03 22:57

> Ja hvis jeg vidste meget om det kunne jeg vel godt, men det må jeg vel
> prøve.

Start med ovenstående så.

Klik nederst på din skærm, på den der viser i html format!

Øverst i al din kode, indsætter du den linje jeg har givet dig her: og ændre
bg.gif, til dit baggrunds billede...

Så kommer billedet igen og igen (hvis du forstår)

Ønsker du kun billedet vist en gang på siden skal du bruge nedenstående...

Vil du lære mere om CSS - så start her: http://www.html.dk/tutorials/css/
Vil du lære mere om HTML - så start her: http://www.html.dk/tutorials/html/

Der er nogle meget fine gennemgange af områderne!

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 24-02-03 23:01

"Per Ahm" <perahm@msn.com> skrev i en meddelelse
> Klik nederst på din skærm, på den der viser i html format!
>
> Øverst i al din kode, indsætter du den linje jeg har givet dig her: og
ændre
> bg.gif, til dit baggrunds billede...

Dumt formuleret:

Den skal indsættes mellem:

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-03 23:21

"Per Ahm" <perahm@msn.com> skrev :

>Den skal indsættes mellem:

Nej, det skal erstatte den første <body>, det er en tilføjelse i
dette tag.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-03 23:20

"Per Ahm" <perahm@msn.com> skrev :