Asiatisk tempel i Ud & Se
Fra : Jesper

Dato : 24-02-03 19:09

Hejsa

Da jeg kørte med DSB engang i december, læste jeg en artikel om et tempel i
Laos, Myanmar eller Cambodja. Der var en masse flotte billeder, og jeg fik
øjeblikkeligt lyst til at besøge stedet til sommer. Desværre gemte jeg ikke
bladet, og har nu glemt hvor det var. Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Jesper

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 24-02-03 20:23

Jesper wrote:
> [...]
> øjeblikkeligt lyst til at besøge stedet til sommer. Desværre gemte jeg ikke
> bladet, og har nu glemt hvor det var. Nogen der kan hjælpe?

Det var nok Angkor Wat i Cambodia

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Hafez Al-Assad