Opkald fra udlandet til dansk udbyder via ~
Fra : Carsten

Dato : 24-02-03 16:30

Kan jeg fra udlandet opkalde til dansk firma via 80-nr. på min bærbar

Hvordan gøres det nemmest ?

tak Carsten

Fra : UlleDulle

Dato : 24-02-03 17:51

On Mon, 24 Feb 2003 16:30:22 +0100, "Carsten" <Land@sunsite.dk> wrote:

>Kan jeg fra udlandet opkalde til dansk firma via 80-nr. på min bærbar
>
>Hvordan gøres det nemmest ?
>

>tak Carsten

Gratis-numre er ikke gratis ved opkald fra udlandet.

Mvh Ulrich

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-02-03 21:30

"UlleDulle" <ufc@FJERNMIGsol.dk> wrote in message

> Gratis-numre er ikke gratis ved opkald fra udlandet.

Men der findes vel internationale gratisnumre?? Er det ikke numre som
starter med 800 ?

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 24-02-03 23:01

In <wgv6a.94501$Hl6.9147041@news010.worldonline.dk> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> writes:

>"UlleDulle" <ufc@FJERNMIGsol.dk> wrote in message

>Men der findes vel internationale gratisnumre?? Er det ikke numre som
>starter med 800 ?

Nej. Det findes ikke. I usa er 800 numre gratise, men hvis du ringer
til 1-800-xxxx fra DK, kommer der en stemme og siger at
det ikke er gratis.

/Martin

Fra : Henrik Larsson

Dato : 26-02-03 18:18

> Nej. Det findes ikke. I usa er 800 numre gratise, men hvis du ringer
> til 1-800-xxxx fra DK, kommer der en stemme og siger at
> det ikke er gratis.

Der er i Danmark mulighed for firmaer i udlandet at oprette aftaler der gør
at internationale samtaler er gratis.

De starter med landekode 800.

Mvh Henrik

Fra : Anders Lund

Dato : 24-02-03 17:54

Carsten wrote:
> Kan jeg fra udlandet opkalde til dansk firma via 80-nr. på min bærbar
>
> Hvordan gøres det nemmest ?

Du indtaster vel bare den kode (0045?) der skal til at ringe til Danmark?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix