Scrollbar problem
Fra : Søren Rohde

Dato : 24-02-03 11:06

Hej,

Jeg har lavet en side i FP og det hele ligger i rammer og ser fint ud. Siden
er altså opbygget i en tabel med flere tabeller inden i. Der er lavet så den
passer i en et browservindue på 1024*768 - men det skal selvfølgelig være
sådan at folk med en ekstra linie i bunden af skærmen og dem der kører
levere opløsning kan scrolle op/ned - det fungerer OGSÅ fint, men...

Problemet er at FP ligesom laver plads til en ekstra linie under den yderste
tabel. Og derfor fremkommer den lodrette scrollbar i højre side selvom siden
sagtens kan være der uden. Hvad gør jeg galt?

På forhånd tak for svar - meget gerne med cc til mail: sr@emega.dk

--
Mvh. Søren Rohde

Tjek vores hjemmeside for køb og salg:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-02-03 20:01

Søren Rohde skrev bl.a.:
> [...]
> Hvad gør jeg galt?
>
> På forhånd tak for svar - meget gerne med cc til mail:

Jeg kan ikke hjælpe dig men hvis du evt kommer med et link til
din side kan du måske få hjælp.
Lars Raaby

Fra : Søren Rohde

Dato : 25-02-03 11:19

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke hjælpe dig men hvis du evt kommer med et link til
> din side kan du måske få hjælp.

Jeg regner med at siden bliver uploadet imorgen - så smider jeg lige et link
her. Selvfølgelig er det lettere at forstå hvad jeg mener når siden er
tilgængelig. Så hold øje med denne tråd imorgen - på forhånd tak.

Mvh. Søren