U2: "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill M~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 23-02-03 13:45

Hej!

Et lille hurtigt spm. om U2:
(Jeg kender INTET til deres musik.. men hørte lige nummeret)

"Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me"

Hvilken CD blev den først udgivet på...?
Hvilken dato blev den CD udgivet...?
Hvad hedder forsangen...?

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth@hotmail.com

PS:
Læser du skønlitteratur?
Vil du være test-læsert af en kommende roman?

Fra : Lars Bernau

Dato : 24-02-03 09:40

In article <b3ckfr$1jrcp5$1@ID-139211.news.dfncis.de>, cajuth@hotmail.com
says...

> "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me"
>
> Hvilken CD blev den først udgivet på...?

Først Single, derefter Batman Forever Soundtracket. Den er ikke at finde
på et egentligt U2 album.

> Hvilken dato blev den CD udgivet...?

Singlen: 6/6-1995

> Hvad hedder forsangen...?

Bono (født Paul Hewson)

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 24-02-03 10:10

> Først Single, derefter Batman Forever Soundtracket. Den er ikke at
finde
> på et egentligt U2 album.

Den er på "The Best Of 1990-2000".

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 25-02-03 21:18

> Først Single, derefter Batman Forever Soundtracket.

Hej Lars!

Tak for dit indlæg!

> Den er ikke at finde
> på et egentligt U2 album.

Øv... så kan jeg ikke bruge den sang... jeg må citere fra et andet
U2-album...

Hvilket egentligt U2-album blev udgivet i 1994 eller 1995...???
Hvilke sange er der på dette album ?
(Angiv gerne med link...)
Mange hilsner fra

Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Lars Bernau

Dato : 26-02-03 16:42

In article <b3ifg7$1n0ke4$2@ID-139211.news.dfncis.de>, cajuth@hotmail.com
says...

> Hej Lars!
>
> Tak for dit indlæg!

Det var så lidt

> Øv... så kan jeg ikke bruge den sang... jeg må citere fra et andet
> U2-album...

Den kan findes på et U2 "best of" album, hvis du kan bruge sådan et.

> Hvilket egentligt U2-album blev udgivet i 1994 eller 1995...???
> Hvilke sange er der på dette album ?
> (Angiv gerne med link...)

Ikke rigtigt nogle....

i 1993 : Zooropa

i 1997 : Pop

Find evt. selv om af mere ved at søge på u2 på http:// www.allmusic.com

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 26-02-03 22:55

Hej Lars!

> Den kan findes på et U2 "best of" album, hvis du kan bruge sådan et.

Næh... for romanen foregår i efteråret 1995 - og der var U2 "Best of" ikke
på gaden!
Hvorfor har U2 ikke udgivet så mange albums i 90'erne ???

Mange hilsner fra

Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Peter G

Dato : 27-02-03 13:38

"Carsten Thomsen" <cajuth@hotmail.com> wrote in message
> Hvilket egentligt U2-album blev udgivet i 1994 eller 1995...???
> Hvilke sange er der på dette album ?
> (Angiv gerne med link...)
> Mange hilsner fra

Hvis det ikke strengt taget skal være U2 er der jo Passengers med Original
Soundtracks 1, som er udgivet i 1995.
Dette er et samarbejde mellem Brian Eno og U2.

Peter Grønkjær

ps hvis du vil høre flere u2 entusiasters mening, vil jeg da forslå at du
kigger forbi debatten på bono.dk