To grafikkort
Fra : Peen

Dato : 12-03-01 23:21

Lige nu kører jeg med win2k og et geforce2, men jeg ville gerne have en
ekstra skærm på.
Kan det lade sig gøre at købe et relativt billigt kort? jeg går ud fra at
det nye skal være et pci?

Hvis ja, hvordan fungere det med to skærme?

på forhånd tak,
Søren Peen

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-03-01 20:23

Peen <peen@crunzh.com> skrev i en news:98ji3g$1pm$1@news.inet.tele.dk...
> Kan det lade sig gøre at købe et relativt billigt kort? jeg går ud fra at
> det nye skal være et pci?

Korrekt - hvis altså dit andet kort er AGP, og det er det jo nok

> Hvis ja, hvordan fungere det med to skærme?

Det kan du læse om her: http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=9&mid=1
Jeg har selv lige sat to grafikkort til computeren på skolen - det er
simpelthen så smart og ALT for vanedannende. Når jeg retter i kode til
sitet, kan jeg have koden på den ene skærm og resultatet på den anden. Prøv
det :)

Mvh

Peter, eaid.dk