Hjælp FP2002
Fra : Faml. Trankjær

Dato : 22-02-03 20:22

Hej...

Hvordan får men en pegefølsom knap til at åbne
et link i en anden side en ens egne.......??

Håber i kan hjælpe

=================
Venlig Hilsen
Faml. Trankjær
granly@worldonline.dk
mail@team-s.dk
=================

Fra : Per Ahm

Dato : 23-02-03 00:07

"Faml. Trankjær" <granly@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> Hvordan får men en pegefølsom knap til at åbne
> et link i en anden side en ens egne.......??

På samme måde som med dine egne sider, du indtaster bare hele adressen
istedet for at vælge en af dine egne: eks: http://www.perahm.dk

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-03 21:48

Sæt target til _blank (ny side) i dens egenskaber.

Fra : Per Ahm

Dato : 23-02-03 23:25

> Sæt target til _blank (ny side) i dens egenskaber.

Ja jeg havde læst lidt hurtigt, og forstået han ville åbne en ekstern
side...

Men jeg ved fra ham at problemet er løst!
--
Per Ahm - www.perahm.dk