Opløsning med ATI 8500
Fra : TS

Dato : 22-02-03 18:35

Hejsa.
Jeg har et ATI 8500 (LE) og en 19'' LG Flattron F900P.
Jeg vil gerne køre 1280*960 eller 1400*1050 - er det muligt med nogle
standard drivere? - og er der nogle der har prøvet det. Jeg har tidligere
eksperimenteret med et eller andet tweakprogram, men det kunne jeg ikke lige
få til at funke med en fornuftig opdateringsfrekvens - skærmen kan klare 85
Hz i 1600*1200 og 100 Hz i 1280*1024.

/TS

Fra : martin

Dato : 23-02-03 19:14

Hey, prøv med Omega driverne, de har flere opløsninger:
http://www.omegacorner.com/

Køre selv 1360x1020 og jeg kan se 1400x1050 også er der.

Der er også programmer der kan gøre der eks. PowerStrip.
Havde selv et program, tror det hed RefresratFix, hvor man selv kunne
redigere i driverne, og tilføje nye opløsninger og opdateringsfrekvenser og
meget mere.

Håber du kan bruge det til noget. Martin

Fra : martin

Dato : 23-02-03 19:16

Den var lige der:
http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/c19ee0ada7a34ed1e3b6d7c74b462c46/filelib/vid
eo/ati/RefreshFix099b.zip

Fra : TS

Dato : 24-02-03 13:14

Hejsa
De Omegadrivere fungerer helt perfekt. Nu kan jeg køre 1400*1050 med meget
mere. De er også noget lettere at installere end Powerstrip, som jeg
tidligere har prøvet.

Tak for hjælpen.

TS