Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
bf1942 ligner lort
Fra : MaRk

Dato : 22-02-03 14:59

Hej

Jeg satte igår et geforce4 ti4200 i min pc istedet for mit geforce 3 ti200.
Jeg har opdateret nvidia detonator driveren.

Men teksten i bf1942 er halv hvis man kan sige det sådan, det er ihvertfald
ikke godt.

Hvordan får jeg rettet dette??

Køre win xp pro med directx 8.1 det fungede fint før.
Det skal lige siges at der i mellem tiden også var installeret en patch til
gta3 fra microsoft.

Mvh
Mark

Fra : MaRk