Hej
"Erik Nielsen" <pip160@hotmail.com> wrote:
>Jeg har haft et abonnement hos Tiscali i et år. Jeg siger det op til fordel
>for en anden udbyder.
>Nuvel jeg betaler 3 måneder forud pr gang hos Tiscali. Så da jeg opsiger
>det, og min linie bliver lukket 1/12. Regner jeg med at få penge tilbage.
>Jeg har jo betalt til årets slutning. Nu her 21/3 får jeg gud hjælpe mig en
>"1 rykker" fra Tiscali
Ja ja, man kan tilsyneladende stadig vente lidt af hvert fra Tiscali, på
trods af ny ledelse og supportcenter m.v.
Idag fik jeg også en "rykker # 1" fra Tiscali. Min historie er
således: Har i mange år haft et betalingsabb. hos dem, det blev opsagt
skriftligt i eftersommeren 2002, og kort efter modtog jeg en skriftlig
bekræftelse på opsigelsen fra Tiscali, og den 31 Oktober 2002 blev .abb.
lukket ned. Og så skulle den sag jo være ude af verden, troede jeg
indtil idag, hvor der som nævnt kom en rykker nummer 1 !
Det skal dog tilføjes at under opsigelsesforløbet, dvs. efter jeg havde
opsagt abb. men inden opsigelsesbekræftelsen fra Tiscali fremkom, kom
der en regning på kr. 297,50 til dækning af det kommende år, men, da
abb. jo var opsagt, og kort efter blev bekræftet, ja så betalte jeg
naturligvis ikke denne regning ((som dækkede forudbetalt abonnement)) og
det er nu denne regnng man rykker for, og man skriver endda at hvis jeg
ikke omgående betaler vil mit abonnement blive lukket ned
ja ja,
det blev den den 31 Okt. sidste år, helt i henhold til opsigelsen.
Så der er tydeligvis stadig lige så meget rod i deres bogholderi som der
hele tiden har været .-( Jeg har naturligvis straks skriftligt
forklaret dem situationen, og meddelt at jeg ikke kan anerkende at jeg
skylder dem noget. - Så nu går det nok til inkasso.....
--
M.v.h. Ole®