/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Rykkere fra Tiscali
Fra : Erik Nielsen


Dato : 22-02-03 14:26

Jeg har haft et abonnement hos Tiscali i et år. Jeg siger det op til fordel
for en anden udbyder.
Nuvel jeg betaler 3 måneder forud pr gang hos Tiscali. Så da jeg opsiger
det, og min linie bliver lukket 1/12. Regner jeg med at få penge tilbage.
Jeg har jo betalt til årets slutning. Nu her 21/3 får jeg gud hjælpe mig en
"1 rykker" fra Tiscali

Hvori følgende regskab følger:
At betale 768,93 kr

Nu er det bare jeg tænker når man har betalt til årets slutning, så virker
det jo lidt mærkeligt at få rykkere tilsendt.

MVH Erik



 
 
John Sahl (22-02-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 22-02-03 14:49

Erik Nielsen wrote:
> Nu er det bare jeg tænker når man har betalt til årets slutning, så
> virker det jo lidt mærkeligt at få rykkere tilsendt.

Kunne det være at der var en opsigelsesvarsel der gik ud over
eller at faktureringen ikke var helt up to date?

Uanset hvad så prøv lige at ringe på 88 80 80 80 på mandag
og hør hvad de siger til det.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/
http://www.mandezonen.dk/



Lars Christoffersen (22-02-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christoffersen


Dato : 22-02-03 17:16

> Uanset hvad så prøv lige at ringe på 88 80 80 80 på mandag
> og hør hvad de siger til det.

Det vil de da nok grine højlydt af, da det er til Tele Danmark og ikke
tiscali.

/LC



me (22-02-2003)
Kommentar
Fra : me


Dato : 22-02-03 17:20


"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> wrote in message
news:b387nc$v64$1@news.net.uni-c.dk...
> > Uanset hvad så prøv lige at ringe på 88 80 80 80 på mandag
> > og hør hvad de siger til det.
>
> Det vil de da nok grine højlydt af, da det er til Tele Danmark og ikke
> tiscali.
>
> /LC
>
>
Hvad snakker du om - smarte!!

"Såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Tiscali A/S på
tlf. 88 80 80 80.

Med Venlig hilsen

Tiscali A/S"



Martin Moller Peders~ (22-02-2003)
Kommentar
Fra : Martin Moller Peders~


Dato : 22-02-03 17:27

In <b387nc$v64$1@news.net.uni-c.dk> "Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> writes:

>> Uanset hvad så prøv lige at ringe på 88 80 80 80 på mandag
>> og hør hvad de siger til det.

>Det vil de da nok grine højlydt af, da det er til Tele Danmark og ikke
>tiscali.

Vroevl. _80_ 80 80 80 er TDC.

/Martin



Bjarke Hansen (22-02-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 22-02-03 22:48

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> wrote in message
news:b388cr$knm$1@news.net.uni-c.dk...
> In <b387nc$v64$1@news.net.uni-c.dk> "Lars Christoffersen"
<Lars.Christoffersen@aab-net.dk> writes:
>
> >> Uanset hvad så prøv lige at ringe på 88 80 80 80 på mandag
> >> og hør hvad de siger til det.
>
> >Det vil de da nok grine højlydt af, da det er til Tele Danmark og ikke
> >tiscali.
>
> Vroevl. _80_ 80 80 80 er TDC.

Ja, men det er tæmmeligt svært at se forskel på 88 og 80, når nu man er så
vandt til 80.. Jeg mener at 88 numre er telia numre...



Lars B. Jensen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lars B. Jensen


Dato : 25-02-03 15:43

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:EdS5a.92873$Hl6.8927928@news010.worldonline.dk...
> "Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> wrote in message
> news:b388cr$knm$1@news.net.uni-c.dk...
> > In <b387nc$v64$1@news.net.uni-c.dk> "Lars Christoffersen"
> <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> writes:
> >
> > >> Uanset hvad så prøv lige at ringe på 88 80 80 80 på mandag
> > >> og hør hvad de siger til det.
> >
> > >Det vil de da nok grine højlydt af, da det er til Tele Danmark og ikke
> > >tiscali.
> >
> > Vroevl. _80_ 80 80 80 er TDC.
>
> Ja, men det er tæmmeligt svært at se forskel på 88 og 80, når nu man er så
> vandt til 80.. Jeg mener at 88 numre er telia numre...

80 10 10 80 er nummeret til Telia's kundeservice, så det passer ikke
helt.....

--
Mvh
Lars B. Jensen
-------------------------
På usenet repræsenterer jeg mig selv, og kun mig selv
og udtaler mig ikke på vejne af min arbejdsgiver, Telia Stofa A/S



TBC (25-02-2003)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 25-02-03 16:09

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
news:3e5b805c$0$2605$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> > Ja, men det er tæmmeligt svært at se forskel på 88 og 80, når nu man er

> > vandt til 80.. Jeg mener at 88 numre er telia numre...
>
> 80 10 10 80 er nummeret til Telia's kundeservice, så det passer ikke
> helt.....

Mjoo det gør det nu nok på den måde at 88 er de første cifre i de
telefonnumre (det fastnet abbonement) man fik gratis oprettelse på, hvis man
skulle have Telia's Bredbånd@home løsning.

Gratis oprettelsen blev senere ophævet idet det skulle være ulovligt at
bundle på den måde ?? !! ?? (kilde: Telia's kundeservice). Meget "morsomt"
egentligt såfremt det er sandt, idet det ikke er noget der krænker friheden
for kunden. Telestyrelsen burde snarere se på det at man hos flere udbydere
tvinges til at have fastnettelefon abbonement hos dem hvis man også skal
have ADSL (eller alternativt den prismæssigt tilsvarende bærelinje som
faktisk bare kan siges at være et ligeså dyrt abbonement bortset fra at
telefonen så blot ikke virker .....Utroligt morsomt påfund egentlig, ikke
sandt ?)

Mvh
TBC



Lars B. Jensen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lars B. Jensen


Dato : 25-02-03 22:28

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
news:3e5b870e$0$24689$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> "Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e5b805c$0$2605$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>
> > > Ja, men det er tæmmeligt svært at se forskel på 88 og 80, når nu man
er
> så
> > > vandt til 80.. Jeg mener at 88 numre er telia numre...
> >
> > 80 10 10 80 er nummeret til Telia's kundeservice, så det passer ikke
> > helt.....
>
> Mjoo det gør det nu nok på den måde at 88 er de første cifre i de
> telefonnumre (det fastnet abbonement) man fik gratis oprettelse på, hvis
man
> skulle have Telia's Bredbånd@home løsning.

Du har ret... jeg udtrykte mig lidt forkert.... jeg mente ikke at Telia ikke
også kunne have 88-numre, men at blot fordi det er et 80'er nummer, så er
det TDC.... så, nu forvirrede jeg mig selv :)

> Mvh
> TBC

--
Mvh
Lars B. Jensen
-------------------------
På usenet repræsenterer jeg mig selv, og kun mig selv
og udtaler mig ikke på vejne af min arbejdsgiver, Telia Stofa A/S



Niels Dybdahl (22-02-2003)
Kommentar
Fra : Niels Dybdahl


Dato : 22-02-03 23:31

> ...
> Nu er det bare jeg tænker når man har betalt til årets slutning, så virker
> det jo lidt mærkeligt at få rykkere tilsendt.

Der er vist stadig totalkoks i Tiscalis regnskabssystemer.
Siden april sidste år har jeg ikke fået en eneste korrekt regning på mit
surfer abonnement. Først opkrævede de for meget, nu opkræver de for lidt og
ingen af dem jeg har talt med i deres kundeservice kan forklare noget.

Hver gang jeg har fået en for høj regning, har jeg gjort opmærksom på det
via kontaktformularen, og de sidste gange har jeg helt undladt at betale
regningen. De har nu omkring 500 kr til gode hos mig, men det er de åbenbart
ikke i stand til at regne ud.

Jeg vil anbefale dig at 'brokke' dig over rykkeren via kontaktformularen
(den plejer at sende en kvittering for modtagelse) eller via fax, så du har
en kvittering på klagen.

Hvis du vil have dine penge tilbage, bliver du nok nødt til at 'skrue bissen
på'. Jeg har ikke set noget til restsaldoen fra min mobilkonto som ophørte
for et halvt år siden. Så giv dem en frist til at sende pengene, og hvis
fristen bliver overskredet, så gå videre i klagesystemet.

Niels Dybdahl



Soeren Rasmussen (10-03-2003)
Kommentar
Fra : Soeren Rasmussen


Dato : 10-03-03 10:44

"Niels Dybdahl" <Niels@Dybdahl.dk> wrote in message news:<QTS5a.92901$Hl6.8930930@news010.worldonline.dk>...
> > ...
> > Nu er det bare jeg tænker når man har betalt til årets slutning, så virker
> > det jo lidt mærkeligt at få rykkere tilsendt.
>
> Der er vist stadig totalkoks i Tiscalis regnskabssystemer.
> Siden april sidste år har jeg ikke fået en eneste korrekt regning på mit
> surfer abonnement. Først opkrævede de for meget, nu opkræver de for lidt og
> ingen af dem jeg har talt med i deres kundeservice kan forklare noget.
>
> Hver gang jeg har fået en for høj regning, har jeg gjort opmærksom på det
> via kontaktformularen, og de sidste gange har jeg helt undladt at betale
> regningen. De har nu omkring 500 kr til gode hos mig, men det er de åbenbart
> ikke i stand til at regne ud.
>
> Jeg vil anbefale dig at 'brokke' dig over rykkeren via kontaktformularen
> (den plejer at sende en kvittering for modtagelse) eller via fax, så du har
> en kvittering på klagen.
>
> Hvis du vil have dine penge tilbage, bliver du nok nødt til at 'skrue bissen
> på'. Jeg har ikke set noget til restsaldoen fra min mobilkonto som ophørte
> for et halvt år siden. Så giv dem en frist til at sende pengene, og hvis
> fristen bliver overskredet, så gå videre i klagesystemet.
>
> Niels Dybdahl


Tag dog og forstå det TISCALI YDER INGEN SERVICE OG HAR TOTALT ROD I
REGNSKABER - ALLE FLYGTER FRA DETTE RODERI

Ole Rasmussen (26-02-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 26-02-03 22:32



Hej

"Erik Nielsen" <pip160@hotmail.com> wrote:

>Jeg har haft et abonnement hos Tiscali i et år. Jeg siger det op til fordel
>for en anden udbyder.
>Nuvel jeg betaler 3 måneder forud pr gang hos Tiscali. Så da jeg opsiger
>det, og min linie bliver lukket 1/12. Regner jeg med at få penge tilbage.
>Jeg har jo betalt til årets slutning. Nu her 21/3 får jeg gud hjælpe mig en
>"1 rykker" fra Tiscali

Ja ja, man kan tilsyneladende stadig vente lidt af hvert fra Tiscali, på
trods af ny ledelse og supportcenter m.v.

Idag fik jeg også en "rykker # 1" fra Tiscali. Min historie er
således: Har i mange år haft et betalingsabb. hos dem, det blev opsagt
skriftligt i eftersommeren 2002, og kort efter modtog jeg en skriftlig
bekræftelse på opsigelsen fra Tiscali, og den 31 Oktober 2002 blev .abb.
lukket ned. Og så skulle den sag jo være ude af verden, troede jeg
indtil idag, hvor der som nævnt kom en rykker nummer 1 !

Det skal dog tilføjes at under opsigelsesforløbet, dvs. efter jeg havde
opsagt abb. men inden opsigelsesbekræftelsen fra Tiscali fremkom, kom
der en regning på kr. 297,50 til dækning af det kommende år, men, da
abb. jo var opsagt, og kort efter blev bekræftet, ja så betalte jeg
naturligvis ikke denne regning ((som dækkede forudbetalt abonnement)) og
det er nu denne regnng man rykker for, og man skriver endda at hvis jeg
ikke omgående betaler vil mit abonnement blive lukket ned ja ja,
det blev den den 31 Okt. sidste år, helt i henhold til opsigelsen.

Så der er tydeligvis stadig lige så meget rod i deres bogholderi som der
hele tiden har været .-( Jeg har naturligvis straks skriftligt
forklaret dem situationen, og meddelt at jeg ikke kan anerkende at jeg
skylder dem noget. - Så nu går det nok til inkasso.....

--
M.v.h. Ole®

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste