Billede på TV
Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-02-03 10:19

Hvor finde jeg en manual til hvordan jeg sætter mit graffikkort op så jeg
kan se det alt hvad jeg lavet på mit på min PC og TV.
evt. asspille en film..!
Jeg har et GeForce4 MX440 64MB-DDR RAM
WinXP pro. (DK)
manualen skulle meget gerne være på DK

mvh. Rune Thougaard

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-02-03 12:28

> Hvor finde jeg en manual til hvordan jeg sætter mit graffikkort op så jeg
> kan se det alt hvad jeg lavet på mit på min PC og TV.
> [...]

eller er det så nemt at nogle kan hjælpe mig med det her og nu..??

mvh. Rune Thougaarrd

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-02-03 20:29

er det muligt at kaste lyden over på TV'et sammen med billede... eller skal
lyden komme fra somputeren..??

mvh. Rune Thougaard