Gæstebog i FP2002
Fra : Faml. Trankjær

Dato : 21-02-03 21:04

Hej..

Er der en indbygget gæstebog i frontpage 2002 ???

Hvis ikke, er der så en som ved hvor kan men evt.
få html teksten og lidt hjæp til selv at lave en. ?
Da jeg gerne vil have den på min side ( http://www.Team-s.dk )
og ikke ved ZIP eller ligende...

Håber at ike kan hjælpe mig lidt på vej...

=================
Venlig Hilsen
Faml. Trankjær
granly@worldonline.dk
mail@team-s.dk
=================

Fra : Nakita

Dato : 21-02-03 21:51

Hvis dit webhotel har FrontPage Server Extensions installeret, kan du jo
bruge gæstebogen, der ligger i templates/skabeloner.

Du går ind i filer og klikker på ny side og vælger sideskabeloner. Der
ligger en gæstebog som du kan bruge.

Hilsen og god fornøjelse
Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Faml. Trankjær

Dato : 21-02-03 22:05

Mange Tak Nakita..

Det var jo lige det som jeg søgte..

=================
Venlig Hilsen
Faml. Trankjær
granly@worldonline.dk
mail@team-s.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-02-03 13:29

Faml. Trankjær skrev bl.a.:
> Håber at ike kan hjælpe mig lidt på vej...
Jeg kan ikke se dine knapper. Du har glemt at uploade nogle
filer.
Lars Raaby