BIlletmaskinen
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-02-03 00:38

Nogen der har erfaringer med billetmaskinen.dk ?

Ligger nettet ned på mandag kl 10 eller kan man regne med at kunne købe
billet til McCartney online ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 21-02-03 09:29

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3e5566ef$0$13182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nogen der har erfaringer med billetmaskinen.dk ?

Har købt billeter én gang. Det virkede fint. Betalte med visa og printede
selv billetterne. Der er stregkode på dem og ved indgangen blev denne
aflæst. No problemo.

> Ligger nettet ned på mandag kl 10 eller kan man regne med at kunne købe
> billet til McCartney online ?

Ved ikke om shoppen bryder ned, men det kan vel meget vel ske.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Karina Hjorth

Dato : 21-02-03 09:57

> Nogen der har erfaringer med billetmaskinen.dk ?

Jeg har købt billetter der flere gange og altid uden problemer.

> Ligger nettet ned på mandag kl 10 eller kan man regne med at kunne købe
> billet til McCartney online ?

Risikoen foreligger vel altid, når der starter specielle billetsalg... Det
sker jo også for Billetnet, som man jo ellers burde formode var dækket ind
med den størrelse, de har.

Jeg tror ikke, jeg ville satse på nettet, hvis jeg skulle have billet.

Mvh
Karina

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 21-02-03 15:15

Deres system gik død til Springsteen, Robbie Williams og Stones så mon ikke
også det sker mandag.

Pøj pøj hod tdc - hvor jeg også har oplevet kaos med deres biletmaskiner ;o(

Kenneth

Fra : dernice

Dato : 21-02-03 21:05

billetmaskine har også forsalg via TDC butikkerne rundt om i landet, så
man kan jo bare troppe op, når disse butikker åbner mandag.

/Dennis

Fra : Olsen

Dato : 21-02-03 21:20

dernice wrote:
> forsalg via TDC butikkerne rundt om i landet,
> så man kan jo bare troppe op, når disse butikker åbner > mandag.

Er det HELT sikkert at TDC sælger fra butikkerne på mandag? Hvordan
mon, -skal den enkelte butik bestille over nettet?

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-02-03 23:55

"Olsen" <snipNOSPAM@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det HELT sikkert at TDC sælger fra butikkerne på mandag? Hvordan
> mon, -skal den enkelte butik bestille over nettet?

Ja, de har billetsalg, men hvad forbindelse de har ved jeg ikke. Sidder selv
på en 2MBit TDC linie.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-02-03 18:00

> [...]
> med den størrelse, de har.
>
> Jeg tror ikke, jeg ville satse på nettet, hvis jeg skulle have billet.

Du havde helt ret. Ca 9.30 kunne jeg ikke komme igennem på nettet og 9.45
stod jeg foran en TDC butik og ventede ca 1½ time. Men jeg fik mine
billetter.
De havde fortrykte billetter og skulle ikke selv på nettet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk