Nyt navn på den tyske slager-stjernehimmel
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-02-03 19:07

Er der nogen som kan fortælle lidt om det nye topnavn på den tyske
slager-stjernehimmel. Så vidt jeg erfarer skulle den 17 årige "Kristin
Rempt" være det helt store topnavn i Tyskland i øjeblikket. Sig ikke at de
unge ikke er med i slagerbølgen.
I lang tid har den ca. 16 årige "Jantje Smidt" jo været helt fremme i
slagertoppen. Han er også meget kendt i Nordjylland, hvor han spilles ofte,
på Nordjyllands dominerende slagermusikradio "Radio Nibenitten /Midtfjord
Radio. Sig endnu engang ikke at de unge ikke boltrer sig slager-rusen.

Hilsen Åge

KRISTIN REMPT
http://www.rempt.de/index.html

JANTJE SMITH
http://surf.to/jantjesmit

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-02-03 12:28

Hej Åge

Jeg har lige et spørgsmål, som har lidt med Tysk musik at gøre... Siger
navnet " Wilma " dig noget, og det er altså ikke Fred Flintstones kone jeg
mener

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-02-03 19:32

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e560d2a$0$52176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg har lige et spørgsmål, som har lidt med Tysk musik at gøre... Siger
> navnet " Wilma " dig noget, og det er altså ikke Fred Flintstones kone jeg
> mener
____

Hehe. Ih altså Benny. Har du fået ring i næsen? - Nej, det med Wilma siger
mig absolut ikke noget - Jo altså, DU siger mig det, men ellers ikke.
Men hvis du har set Kristin Rempt, så ville du ikke sammenligne hende
med Wilma. Fy.
Men der blev engang lavet en sjov Familien Flint-slager. Det var vist for
ca. 5 år siden. Den var et stort hit. Men du godeste, at du kan blande
Kristian Rempt ind i det. Hun ligner slet ikke Wilma.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-02-03 13:14

> [...]
> ca. 5 år siden. Den var et stort hit. Men du godeste, at du kan blande
> Kristian Rempt ind i det. Hun ligner slet ikke Wilma.

Hej igen Åge

Ham Kristian Rempt, ser hun godt ud ( Uhm ), Nå spøg til side, der var nu
ikke noget negativt deri. Jeg havde bare downloadet en mp3, som skulle have
været Heintje, men med en titel jeg ikke umiddelbart kendte, hvilket gjorde
den interessant, og det viste sig, at Heintje var en del af titlen, og ikke
kunstneren, som jo så var denne Wilma, og det lød som man godt ville høre
lidt mere om og med hende. Forresten hørte jeg en af de sange, hvor Stig
Rossen sang med Grethe Ingmann, og den syntes jeg faktisk godt om. Jeg
syntes faktisk Stig gjorde et flot stykke arbejde der, så hvis resten af
pladen bliver lige så god, så bliver den absolut et " Must Have " Jeg
glæder mig i hvert fald til at høre mere fra den.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-02-03 18:03

> Ham Kristian Rempt, ser hun godt ud ( Uhm ),
______

KRISTIN Remt om jeg må bede. Savle savle - Angående det andet. Du er
tilgivet.

http://www.rempt.de/index.html

(Bedøm selv her)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-02-03 18:57

> ______
>

> KRISTIN Remt om jeg må bede. Savle savle - Angående det andet. Du er
> tilgivet.
>
> http://www.rempt.de/index.html
>
> (Bedøm selv her)

Hej igen Åge

Tjae, Tjoe, Hvad skal jeg sige, Grafisk set, har hun en meget brugervenlig
overflade

Hilsen Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-02-03 20:41

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e590b6e$0$52112$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Grafisk set, har hun en meget brugervenlig overflade
>
> Hilsen Benny..

_______

Benny, altså

Hilsen Åge