lortecybercity.dk
Fra : Frank Pedersen

Dato : 20-02-03 13:17

her er der en der har laver en side on de udbyderer der findes på marked i
dag...ris og ros..
du bestemmer...har du en historie..så skriv i forummet..
med venlig hilsen
Frank Pedersen.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 20-02-03 13:35

"Frank Pedersen" <vappe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> her er der en der har laver en side on de udbyderer der findes på marked i
> dag...ris og ros..
> du bestemmer...har du en historie..så skriv i forummet..

Ja, og ham der har lavet lyder også utrolig seriøs og en som man har nemt
ved at tage alvorligt. Den slags intetsigende sider er vist ikke beregnet
til ros, så den vil nok ikke give et særligt realistisk syn på et firma...

Har været oppe og vende før og tror at flertallet synes den slags er noget
lort.

Peter

Fra : Martin Møller

Dato : 20-02-03 14:48

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har været oppe og vende før og tror at flertallet synes den slags er noget

Jeg tror ikke du skal regne med at de som har haft problemer synes det er
noget lort. F.eks. synes jeg siden om Tiscali virker meget troværdig fordi
jeg også selv har haft problemer med dem, både privat og arbejdsmæssigt. Nu
er jeg og mit arbejde gået væk fra Tiscali.

Martin

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 20-02-03 16:06

> [...]
Nu
> er jeg og mit arbejde gået væk fra Tiscali.

Nej, der er jo altid nogle folk som føler sig trådt over tæerne, nogle med
god grund andre ikke. Men læser du blot et par af indlæggene på siden, så
ved man ikke helt om man skal grine eller græde. Det er nogle mennesker jeg
er sikker på at tele/internetselskaberne sagtens kunne undvære.

Det kan IKKE tages alvorligt.

VH
Peter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-02-03 16:48

Martin Møller wrote:
> [...]
> jeg også selv har haft problemer med dem, både privat og arbejdsmæssigt. Nu
> er jeg og mit arbejde gået væk fra Tiscali.

Findes der en side med lortekunder ? :)
"Hey, det er fanme for dårligt at jeg ikke kan pinge www.microsoft.com bare
fordi mit modem ikke er tilsluttet !"
"Hvorfor fanden kan jeg ikke sende mail igennem smtp.mail.dk når jeg
ringer op via Telia hva hva? fix det !"
"Hvorfor kan jeg ikke slå ting op i DNS uden at være på nettet?"

osv.

// Hans, der ikke hader den slags kunder specielt :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-02-03 18:27

www.guld.dk

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 21-02-03 15:42

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>
>www.guld.dk

Det er ikke lortekunder der tages op, det er underholdende kunder. Der er en meget
stor forskel, selvom begge kan være belastende.

-breiler

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-02-03 22:21

Mikkel Breiler wrote:
> Det er ikke lortekunder der tages op, det er underholdende kunder. Der er en meget
> stor forskel, selvom begge kan være belastende.

Den kendte jeg jo faktisk godt, jeg havde bare glemt den .. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Peter T.

Dato : 22-02-03 08:15

Hans Joergensen wrote:

> Den kendte jeg jo faktisk godt, jeg havde bare glemt den .. :)

Desværre er den bare ikke opdateret siden '99, selvom jeg kan forestille
mig mange morsomme situationer med adsl-kunder. :)

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 20-02-03 15:47

> [...]
> dag...ris og ros..
> du bestemmer...har du en historie..så skriv i forummet..

Tjaaa, hvad kan man sige. Jeg tæller 52 indlæg i dit forum siden d.
03.02.03, hvor du postede samme link i dk.edb.internet.
Så nogen stor "forbrugersuccess" har det næppe været.

Jeg fastholder mit svar fra dengang:

Med venlig hilsen
Tobias

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-02-03 17:57

Tobias Nielsen skrev:

>Jeg fastholder mit svar fra dengang:

Det er også et glimrende svar.

Jeg mindes et ikke særlig kendt band som lavede noget ret god
musik. Her er lidt af en af teksterne:

   Det' helt ad helvede til.
   <mellemspil>
   Det' helt ad helvede til.
   <mellemspil>
   Det' helt ad helvede til.
   <mellemspil>
   Det' helt ad helvede til.
   <mellemspil>
   Sikke noget lort, sikke noget lort, sikke noget lort.
   Osv.

Bandet hed "Fok med familien".

--
Bertel