Ydelse på Asus V6800 Deluxe
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 19-02-03 11:41

Hvordan yder sådan et ældre Asus V6800 Deluxe (GeForce 1 - DDR) i
forhold til TNT2 Ultra, GeForce2 MX200 og MX400?

Tests og benchmark resultater er velkomne :)

\Mandal

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-03 12:47

Brian Fisker [8900] wrote:
> Hvordan yder sådan et ældre Asus V6800 Deluxe
> (GeForce 1 - DDR) i forhold til TNT2 Ultra,
> GeForce2 MX200 og MX400?
>
> Tests og benchmark resultater er velkomne :)

Jeg skiftede selv fra et ASUS TNT2 Ultra til et
ASUS Geforce256 DDR (mener det yder det samme
som Deluxe, eneste forskel er vist TV-Out),
benchmark kan ses her (TNT2Ultra vs. GF256 DDR
og GF2MX200/400 m.fl.):
<http://shor.ter.dk/450334117>

Min bror har et ASUS Geforce2 MX (ikke 200 eller
400) V7100, jeg har selv lavet en lille test mog mit eget
Geforce256 DDR:
<http://shor.ter.dk/950347361>
- Der er en lille fordel i point til Geforce256 DDR kortet,
men intet der kan mærkes i praksis.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.