spørgsmål vedr knæoperation
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-02-03 23:03

Godaften

Om ikke så længe står jeg overfor en operation i mit venstre knæ, efterfulgt
af mindst 6 uger i gips. Det er ikke en sjov tanke, men bare noget der skal
overstås.
Efter hvad jeg har kunne forstå, er der ikke nogen genoptræning bagefter,
blot nogen øvelser jeg bare skal lave, men kan det virkelig være rigtig at
man ikke bliver tilbudt genoptræning? Nu har jeg aldrig været i gips før,
men kender en der har, og efter sigende er man ikke bare 100% klar bagefter.
Kan man forlange en henvisning til en fys, som kan gi' noget genoptræning,
for for mig lyder det meget mærkeligt at man ikke bliver tilbudt det.

Jeg skal ikke ha' det fortaget på et hospital, men hos en ortopædisk kirurg,
men alligevel ville jeg mene man skal genoptrænes af eksperter.

Er der nogen der ved noget om alt dette?

På forhånd tak

Bolette

Fra : Peter Brown

Dato : 18-02-03 23:54

Jeg brækkede skinnebenet for nogle år siden.
3 Mdr. i gips kostede det.
Ingen problemer bagefter, bortset fra de første dage, hvor mit højre ben
var meget lettere end det plejede at være, hvilket var en ret underlig
fornemmelse.

Peter