Binaergrupper og Telia
Fra : ThomasT

Dato : 18-02-03 17:16

Kan man ikke uploade et billede dk.binaer når man har Telia Bredbånd?
Den skriver noget "spam" i fejl-meddelsen.

ThomasT

Fra : Martin Schultz

Dato : 18-02-03 20:50

"ThomasT" <thth@teliamail.dkFJERNDETTE> writes:

> Kan man ikke uploade et billede dk.binaer når man har Telia Bredbånd?
> Den skriver noget "spam" i fejl-meddelsen.

Jeg tror det vil blive en hel del nemmere at hjælpe dig
hvis du skriver hele fejlbeskeden.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : ThomasT

Dato : 18-02-03 20:58

De nskriver det her:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'MC', Konto:
'news.telia.dk', Server: 'news.telia.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server:
'441 437 Misc HTML spam', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,
Fejlnummer: 0x800CCCA9

ThomasT

Fra : Allan Joergensen

Dato : 18-02-03 21:27

ThomasT <thth@teliamail.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
> '441 437 Misc HTML spam', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,

Lad være med at sende beskeden som HTML?

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"Bother," said Pooh, as the trip wire clicked

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-03 21:42

"ThomasT" <thth@teliamail.dkFJERNDETTE> skrev :

> [...]
>'441 437 Misc HTML spam', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,

Prøv at lade være med at sende i html, som du tilsyneladende
prøver på.