Skotland
Fra : Tina Staun Sørensen

Dato : 18-02-03 11:35

Vi er en gruppe der har tænkt os at tage til de skotske højlande i august,
hovedsageligt for at nyde naturen, men vi mangler en base! Vi havde
forestillet os en hytte langt fra byer og anden civilisation, men findes der
overhovedet sådan noget mere i Skotland og hvor får man oplysninger om det?
Håber der er nogen der kan hjælpe!

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 18-02-03 17:07

"Tina Staun Sørensen" wrote :

> [...]
> forestillet os en hytte langt fra byer og anden civilisation, men findes der
> overhovedet sådan noget mere i Skotland og hvor får man oplysninger

Jeg har tidligere boet i en hytte på vestsiden af Loch Ness, hvor der
var ca. 20 minutters kørsel til noget, der bare ligner en landsby.

Det er en hytte med plads til 8-10 personer, og du kan se et billede
her: http://homepages.tesco.net/~benula.lawaetz/cottage.htm
Den ejes af et dansk par, og nej - jeg får ikke honorar for at
anbefale den.

Ellers vil jeg foreslå Isle of Skye, som også er et godt sted.

Mvh. Henrik