Hvad er forskellen på Opasia Standard og N~
Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 17-02-03 23:28

Hej Alle!

Hvad er forskellen på Opasia Standard og NetPlus ?

--
Med Venlig Hilsen
Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 18-02-03 00:19

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> enriched usenet with:

http://kundeservice.tdconline.dk/kundeservice/artikel.php?index_id=6

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Marge Gunderson: "I'm not sure I agree with you a hunnert percent
on your policework, there, Lou."

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 18-02-03 01:23

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

> http://kundeservice.tdconline.dk/kundeservice/artikel.php?index_id=6

Jeg kan kun se at prisen er anderledes, ser jeg forkert.

Hvis jeg ser rigtigt, syntes jeg det er ganske umoralsk at lancere et
billigere abonnement til nye kunder og lade det være op til de gamle
abonnementer om at opdage at de kan spare 300 kroner årligt.

Et check hos min nærmeste familie viser at 8 af 8 personer stadig bruger
Opasia Standard 3 måneder, det svarer lige til 2.400,- om året mere for
samme ydelse. Hvad bliver totalen ikke for alle TDC's kunder.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-02-03 09:20

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan kun se at prisen er anderledes, ser jeg forkert.

NetPlus kan kun anvendes med 16110 og et enkelt mobilnummer.
Dette sætter sine begrænsninger i visse tilfælde, hvorfor man ikke
_bare_ kan overføre kunderne.
Når KS snakker med kunder anbefaler man svjv stort set altid væk-fra
Opasia.
Jeg er ret sikker på at der på et tidspunkt er udsendt "spam-mail" om
det nye produkt.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 18-02-03 10:05

OK. Det lyder logisk. (Jysk logik).
--
Svend Olaf

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 19-02-03 00:18

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

> NetPlus kan kun anvendes med 16110 og et enkelt mobilnummer.

Og så lige global roaming, hvis jeg læser rigtigt.

> Dette sætter sine begrænsninger i visse tilfælde, hvorfor man ikke
> _bare_ kan overføre kunderne.

Det er vel er spørgsmål om vilje, man kunne i hvert fald _bare_ lade
produktet udgå.

> Når KS snakker med kunder anbefaler man svjv stort set altid væk-fra
> Opasia.

Det glæder mig at høre.

> Jeg er ret sikker på at der på et tidspunkt er udsendt "spam-mail" om
> det nye produkt.

Jeg er lidt skuffet over at TDC med telefoni hånden slår meget stort op at
man skal have hjælp til at vælge den billigste telefoni løsning, her tænker
jeg på telecheck, hvor man bliver ringet op af ganske kompetente
medarbejdere som kan få ting til at ske.

Og med internet hånden er man _bare_ ligeglad, eller i hvert fald glad for
de ekstra kroner i kassen.

Anyways, jeg er skuffet, jeg syntes jeg har styr på det tekniske, og
alligevel måtte jeg spørge mig til råds. jeg var simpelthen usikker på om
jeg _bare_ kunne spare 300 kornet om året.

Ros til selvbetjening.tdconline.dk skal der lyde, det er nemt at skifte
abonnement, men det ville være flot service at skilte med følgende:

Spar 300 på internetregningen hvis du har et ældre Opasia Abonnement.
- Bruger du ikke ditten, datten og dutten (hvilket 90% af vore kunder ikke
gør) kan du spare x kroner ved at skifte til NetPlus.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-02-03 00:27

> [...]
tænker
> jeg på telecheck, hvor man bliver ringet op af ganske kompetente
> medarbejdere som kan få ting til at ske.

Man må jo ikke uden videre ringe til kunder... Der findes skam noget
lignende telecheck for Internet.
Derudover kan man logge ind på selvbetjening og køre en abonnementsguide
der fortæller dig om det billigste abonnement.

> Og med internet hånden er man _bare_ ligeglad

Hvor har du den information fra?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats