Navn på dansk pigegruppe søges
Fra : Per Moreau

Dato : 17-02-03 20:33

Jeg sad lige og så noget på DR1 hvor der var den her danske pige gruppe
der synger på plattysk og er udklædt som Tiroler piger.
De sang noget alla:
Ich bin ein kussefiktiertes fräulein (jodlen)
Kender nogen den pige gruppe og har de evt udgivet et album med
flere af de småperverse sange ?

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : zcully

Dato : 17-02-03 20:45

"Per Moreau" <hunger@morbomail.com> wrote in message
> [...]
> Per M.
>
> --
> This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.

Jeg mener de hedder "Jodeladyes" (kan godt være det er stavet forkert)

/Zcully

Fra : Flemming

Dato : 17-02-03 21:28

On Mon, 17 Feb 2003 20:33:12 +0100 "Per Moreau" <hunger@morbomail.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> Ich bin ein kussefiktiertes fräulein (jodlen)
> Kender nogen den pige gruppe og har de evt udgivet et album med
> flere af de småperverse sange ?

Se her:

http://www.jodeladies.dk/

Der er også et par mp3'er bl.a den med den kussefiktiertes fräulein

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Per Moreau

Dato : 17-02-03 21:49

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Se her:
>
> http://www.jodeladies.dk/
>
> Der er også et par mp3'er bl.a den med den kussefiktiertes fräulein

Ærgeligt at det skal være så besværligt at købe deres cd.
Så nøjes jeg med de to mp3´s der kan hentes ned fra deres site.
Det kunne have været mere hyggeligt hvis en af de danske online butikker
også havde den.

Mvh
Per M.

Fra : Kristian Stephansen

Dato : 17-02-03 23:49

Hej,

> [...]
> Så nøjes jeg med de to mp3´s der kan hentes ned fra deres site.
> Det kunne have været mere hyggeligt hvis en af de danske online butikker

Du har set http://jodeladies.dk/cdkaufen/cdkaufen.html , ikke ?

VH
Kristian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-02-03 20:53

Per Moreau wrote:
> "Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ærgeligt at det skal være så besværligt at købe deres cd.

" GØR FØLGENDE:

1) Beløbet indsættes på Den Danske Bank konto nr.310321 5366 reg.nr.3103
(Vigtigt!: din email-adresse skal stå som reference til modtageren).

2) Send derefter en email til Jodeladies med navn, adresse.

3) Når betalingen er registreret sender vi CD'en til dig."

Besværligt?

/Robert

Fra : Brian K

Dato : 18-02-03 16:12

Jodeladies kan du købe i MusikHjørnet Taastrup. Kan eventuelt sendes 4371
2026

Fra : Per Moreau

Dato : 18-02-03 19:26

"Brian K" <noway@test.dk> skrev i en meddelelse
> Jodeladies kan du købe i MusikHjørnet Taastrup. Kan eventuelt sendes 4371
> 2026

Prøver at ringe til dem og hører om de vil sende sådan en til Fynland.

Mvh
Per M.