Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
[OT?] Andet prog. end HyperSnap
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-02-03 19:20

Hejsa,

Jeg søger et prog der kan det samme som HyperSnap (bare nogenlunde).
HyperSnap er slemt til at glemme enkelte DirectX/OpenGL-flader, f.eks. HUD
når jeg spiller Unreal II. Og så er det møg ustabilt, det går alt for ofte
ned.

Findes der andre programmer end HyperSnap der kan tage screenshots af spil
der kører DX?

// Troels (som undskylder hvis han er OT; men kunne ikke finde bedre grp.)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-02-03 23:16

Troels Plougmann Olsen wrote:
> Findes der andre programmer end HyperSnap der kan tage
> screenshots af spil der kører DX?

Jeg er ikke sikker, men prøv at installer et andet eller bare
tryk på "Print Screen" og smid det ind i et billedprogram.
<http://shor.ter.dk/822610926>

Ang. DX, menes der levende billeder eller hvad?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 18-02-03 23:28

> Jeg er ikke sikker, men prøv at installer et andet eller bare
> tryk på "Print Screen" og smid det ind i et billedprogram.
> <http://shor.ter.dk/822610926>

Det skulle gerne kunne gemme automatisk, det er dødirriterende at starte UT2
forfra hvergang man har taget et shot...

> Ang. DX, menes der levende billeder eller hvad?

Nej, bare stillshots

// Troels

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-02-03 23:50

Troels Plougmann Olsen wrote:
> Det skulle gerne kunne gemme automatisk, det er
> dødirriterende at starte UT2 forfra hvergang man har
> taget et shot...

Kan spillet ikke selv det?
- Det kan det gamle Counter Strike da...

> Nej, bare stillshots

Okay, jeg har selv brugt HyperSnap og syntes faktisk
det virker okay. Har du prøvet ældre versioner end
den du har nu?
Jeg har aldrig set programmet være ustabilt, men bruger
det så heller ikke i spil.