1.5 eller 3.3 V i Matrox Parhelia ?
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 17-02-03 18:16

Hej

Jeg kan ikke finde nogen steder oplysningen om ovenævnte så jeg spørger her
i nyhedsgruppen nu..

Jeg har bestilt nogle gode bundkort (Asus P4PE) og skal til at bestille et
Matrox Parhelia-512 med 128 MB DDR men jeg vil lige være helt sikker på
kortets volt-tal først da Asus P4PE-bundkortet kun kan køre 4x grafikkort
med 1.5 volt og ikke kan køre 1x og 2x med 3.3 volt.

Håber på hurtig svar..

Til Madsen - tak for din hjælp ang. valg af grafikkort og jeg kan se det er
den eneste grafikkort jeg vil købe ud fra mange grafikkort til spil og 3D..
Jeg håber bare på at det er 4x med 1.5 volt Parhelia kører med ellers bliver
jeg skuffet fordi det er umuligt at finde den rigtige bundkort...

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-02-03 18:42

Bart Bendtsen wrote:

> 3D.. Jeg håber bare på at det er 4x med 1.5 volt Parhelia kører med ellers
> bliver jeg skuffet fordi det er umuligt at finde den rigtige bundkort...

Det er det, bare rolig. Ingen panik.

--
Martin L. Johansen