Loppesæson
Fra : Therese

Dato : 16-02-03 21:39

Lidt i tråd med tråden om hvordan man kommer af med lopperne......

Vi gav i foråret/sommer/efterår vores hund Program Vet, hvilket var en
succes.
Vi har ikke givet ham det i vinter, da vi ikke skønnede det nødvendigt, og
han har da heller ikke haft nogen.

Mit spørgsmål går på: Hvornår er der egentlig loppesæson (højsæson). Dvs.
hvornår skal vi begynde igen efter jeres anbefaling.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 16-02-03 22:52

Hej Therese.
Hvis man kan stole på Lademanns dyrkeleksikon, og de dyrlæger jeg har talt
med så skulle højsæsonen være i august og september, men den kan sagtens
starte før hvis vi har en fugtig sommer.
Mange venlige hilsner Annelise.

---