pc problem efter at have sat nyt grafikkor~
Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 16-02-03 21:06

Hejsa

Har fået et problem med min pc efter at jeg har sat et grafikkort i
den.Point of view geforce 4 mx 440 se.Pcen fryser sig fast og kører meget
langsommere end før og da kørte den onboard grafik.Jeg har opdateret drivere
inde på nettet, men har ikke hjulpet.Mit bundkort er osse blevet varmere det
siger sandra programmet.

Håber nogen kan hjælpe mig
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone
ICQ: 225259210

Fra : LNC

Dato : 16-02-03 21:10

Du har disabled Onboard vga + valgt agp til primær i bios ikk :))

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 16-02-03 21:30

hold da op hurtig hjælp
onboard er disable, men der er noget jeg kan ændre, der står noget med
primær grafikkort accelerator og der står den til pci , det kan jeg ændre
til agp onboard. Er det du du mener jeg skal gøre?
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone
ICQ: 225259210

Fra : Martin K

Dato : 16-02-03 21:38

Lasse (8900) wrote:
> [...]
> primær grafikkort accelerator og der står den til pci , det kan jeg
> ændre til agp onboard. Er det du du mener jeg skal gøre?

Er det et AGP eller PCI kort du har kylet i den?

--
Martin K

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 16-02-03 21:40

> Er det et AGP eller PCI kort du har kylet i den?

AGP