Router + StofaNet - en god løsning?
Fra : Jørgen Tietze

Dato : 16-02-03 18:42

Hej, jeg står og overvejer om jeg skal købe mig en switch eller en
router til at dele mit internet med. 3com's router med 4ports switch,
synes at se ud til at være god. Men er der problemer med at sætte en
router ind imellem mig og min stofanet forbindelse - er der mange af de
lidt mere "subtile" programmer som icq, messenger og
filoverførselsprogrammer der skal have special-opsætninger i routeren?
Hvad med netbank?

Ville det så være bedre at vælge en switch, uden firewall?

Svar venligst m. email-kopi

De Bedste Hilsner ~ Jørgen Tietze

Fra : KaiserSoze

Dato : 17-02-03 18:03

Til Stofanet vil jeg anbefale dig at bruge en switch. Jeg bruger en switch
og har ingen problemer overhovedet med ICQ, netbank eller andre Internet
baserede programmer.. Stofa anbefaler også brug af switch frem for Router.
Hvilken switch er kun bestemt af din pengepung

....Anders