Bourg d'Oisans, Frankrig
Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 15-02-03 21:31

Nogen der kender til Bourg d' Oisans i Frankrig?
Gerne camping og i nærheden af en størrre sø eller havet til at sætte båd
i.

bjarne

Fra : Coppi

Dato : 16-02-03 12:38

Hej Bjarne.
Så vidt jeg husker ligger omtalte by lige nedenfor Alpe d`Huez og der er da
vist langt til et sted hvor man kan sætte en båd i vandet ( ret mig hvis jeg
tager fejl ). Så jeg forstår ikke rigtigt dit spørgsmål.

coppi

Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 16-02-03 13:01

Jeg skal med nogle til Frankrig for og de skal cykle Cykelløbet La Marmotte,
men vi er et pat stykker der gerne vil bo andetsteds og er klar til
yderligere transport for at isætte en båd. Vi vil bare gerne holde ferie
hvor det er muligt at sætte båd i vandet!

Fra : Steen Larsen \(4040\~

Dato : 16-02-03 20:19

Jeg har ligget på en lille campingplads i Allemont. By og campingplads lige
bag en dæmning, med en sø bagved. Kan ses på kort over området. Men den er
kun ca. 2 km. lang, og jeg ved ikke hvordan forholdende ellers er ved søen.
Der ligger også en større sø højere oppe ad D526 mod Col du Glandon.
/Steen

Fra : Leo Jensen

Dato : 16-02-03 21:04

Hej

Jeg boede også i Allemont sidste år i anledning af la Marmotte. Hvis du
søger større søer, så er der Lac de Serre Poncon øst for Gap, men køreturen
derned vil nok tage mere end 1 time. Men den er stor Der ligger også en
sø på vej ned fra Galibier imod Bourg d'Oisans, lige ved vejen op til les
deux Alpes. Det er nok det bedste bud, hvis Allemont-pytten ikke rækker. Jeg
tror ikke man må bruge reservoiret oppe ved Croix de Fer/Glandon, der er i
hvert fald ingen der gør det.

MVH Leo

Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 18-02-03 20:30