nvidia mx420
Fra : Kim Larsen

Dato : 15-02-03 21:03

Hej i gruppen

Svoger har et Gforce nvidia mx420 kort med TV-out. Der er bare et problem,
og det er at når han vil se film via computeren og på TV, så bliver billedet
så stakkels lille, vi har begge rodet med forskellige indstillinger, men
lige meget hjælper det. Vi har være på hjemmesiden og kigge og fulgt hvad
der står, hjælper ikke.
Er der en der kan hjælpe på en eller anden måde med dette problem ?

Kim Larsen

Fra : Catman

Dato : 16-02-03 19:28

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der står, hjælper ikke.
> Er der en der kan hjælpe på en eller anden måde med dette problem ?

Har du indstalleret detonator driver?, og Nview?
Alt kan hendtes på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

M.v.h. Catman

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-02-03 14:10

da vi har næsten sammen graffikkort (jeg har GF4 MX44)
Kan du så ikke hjælpe mig med hvoredan jeg kan få et billede over på mit TV
via GF

mvh. Rune Thougaard