3DMark 2001 SE "Car Chase"
Fra : H.V

Dato : 15-02-03 11:48

Hej NG

Nok ikke et stuerent spørgsmål, men spillet fra ovenstående program, kan det
fås selvstændigt i handel, eller eksisterer det kun i programmet? Jeg kan
ikke finde oplysninger på nette nogle steder.

Takker for evt. hjælp
HV

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 15-02-03 11:56

Nope - det er ikke et spil man kan købe. Det er bare en benchmark scene kun
lavet til 3Dmark.
Men Lobby scenerne kan du finde i spillet Max Payne - det er der disse
modificerede scener er taget fra !.
Niels

Fra : danni plougmann

Dato : 15-02-03 12:38

hvis man betaler og registere programmet så kan man spille car chase delen,
hvor man bare drøner rundt på en lille bane og skyder rumskibe ned.