HJÆLP til logoer
Fra : Kirsten Nielsen

Dato : 12-03-01 18:59

Er der nogen, der kan sige mig hvor jeg kan få gratis logoer til nokia 3210,
der har telia som operatør.
De steder jeg har fundet er kun for sonofonkunder eller tdckunder.
K.Nielsen

Fra : Vezzel

Dato : 12-03-01 19:05

www.speedytomato.dk

Fra : Kirsten Nielsen

Dato : 12-03-01 19:18

Har prøvet den, men den siger uneable to send. Det skal lige siges at vi bor
uden for Telias område, så den går over sonofon.

Fra : Christian Hansen

Dato : 12-03-01 22:17

Kirsten Nielsen skrev :
> Har prøvet den, men den siger uneable to send. Det skal lige siges at
vi bor
> uden for Telias område, så den går over sonofon.

Hvis dette er tilfældet så skal du sende logoet som var det til en
Sonofon telefon.
Jeg er næsten sikker på at hvis du er et sted hvor Telia har dækning så
vil det logo du har modtaget komme frem..
/Ballex

Fra : Mark Beaumont

Dato : 12-03-01 19:28

"Kirsten Nielsen" <kon@vip.cybercity.dk> skrev
> Er der nogen, der kan sige mig hvor jeg kan få gratis
> logoer til nokia 3210,

http://www.sol.dk/mobil

Vh Mark

Fra : Kirsten Nielsen

Dato : 12-03-01 19:43

Den vil heller ikke virke.
K. Nielsen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 12-03-01 21:33

"Kirsten Nielsen" <kon@vip.cybercity.dk> skrev
> Den vil heller ikke virke.

Hvad er det som du ikke kan få til at virke?

Kan jeg i øvrigt ikke få dig til at kaste et blik på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Vh Mark

Fra : Kirsten Nielsen

Dato : 12-03-01 22:01

> "Kirsten Nielsen" <kon@vip.cybercity.dk> skrev
>
> Hvad er det som du ikke kan få til at virke?

Nu har jeg fået den til at sende logoet en enkelt gang, men da jeg så gemte
det på telefonen, kom der intet frem i displayet. Anden gang jeg forsøgte at
sende logoet fik jeg igen beskeden "unable to send"

Fra : Mark Beaumont

Dato : 12-03-01 23:30

"Kirsten Nielsen" <kon@vip.cybercity.dk>
> Nu har jeg fået den til at sende logoet en enkelt gang, men da jeg
> så gemte det på telefonen, kom der intet frem i displayet.

Nej, for det er et *operatørlogo*, sendt til et Telia nummer. Fordi
du bruger en anden operatør (Sonofon), vil dit logo ikke være
synligt.

Vh Mark

Fra : X@Y

Dato : 14-03-01 12:20

> Nej, for det er et *operatørlogo*, sendt til et Telia nummer. Fordi
> du bruger en anden operatør (Sonofon), vil dit logo ikke være
> synligt.

Hvordan får man så fjernet logoet igen, hvis man er træt af at se på det ?.
Teksten [TELIA DK] er vel ikke et logo eller ?.

X@Y.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 14-03-01 12:47

"X@Y" <X@Y.com> skrev
> Hvordan får man så fjernet logoet igen, hvis man er
> træt af at se på det ?.

Send og gem et tomt logo.

Vh Mark