Mercedes Benz
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 14-02-03 00:15

Hejsa gruppe

Skulle der mon være nogen der kender navnet på det cover-nummer der er
lavet af Janis Joplin's gamle "Mercedes Benz". Det er vist stadig hende der
synger, men musikken er peppet væsentligt op.

På forhånd tak.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Gamle

Dato : 15-02-03 23:52

Hej Simon,

sanggen du leder efter er med gruppen T-spoon , og den er at finde på
albummet "Top Dance 95"

Mvh

C.

Fra : Lars Bernau

Dato : 16-02-03 00:30

In article <b2mga6$qcs$1@sunsite.dk>, dsl36231@vip.cybercity.dk says...
> Hej Simon,
>
> sanggen du leder efter er med gruppen T-spoon , og den er at finde på
> albummet "Top Dance 95"
>
> Mvh

Sikker på det ???

Så vidt jeg ved, er det ikke en cover version, men et nyt remix a la
JXL's Elvis remix.

se evt. på http://www.kissfm.dk/nymusik.php

Der står desværre ikke hvad remixet hedder, eller hvem, der khar lavet
det.
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 16-02-03 18:17

Lars Bernau <bernau@mail.invalid> wrote in

> Sikker på det ???

Jeg har hørt det mix han nævner, og det er, som du antyder, ikke det jeg
leder efter.

> Så vidt jeg ved, er det ikke en cover version, men et nyt remix a la
> JXL's Elvis remix.

Netop.

> se evt. på http://www.kissfm.dk/nymusik.php
>
> Der står desværre ikke hvad remixet hedder, eller hvem, der khar lavet
> det.

Desværre ikke nej :(

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 17-02-03 22:57

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in

> [...]
> lavet af Janis Joplin's gamle "Mercedes Benz". Det er vist stadig
> hende der synger, men musikken er peppet væsentligt op.

Faktisk spiller den den liiiiige nu her kl. 22.56 på The Voice Kbh :)

--
Mvh. Simon Pedersen