AutoCad 2002
Fra : Sailor

Dato : 13-02-03 21:57

Hejsa

Jeg sidder i øjeblikket og leger med at lave nye menuer i Acad 2002, og til
dette har jeg valgt at bruge Frede Uhrskovs bog om brugertilpasning.
I min Kamp/leg har jeg nu prøvet at lave både rullemenuer og
værktøjslinier, og nu er jeg så nået til det kapitel omkring Image librarys.
Dette afsnit er meget løst beskrevet og jeg er derfor rendt panden mod en
mur.

Problemet er:
Når jeg har fulgt anvisningerne viser programmet godtnok dialogboksen men
der er ingen slides i "vinduerne" og man kan ikke sætte de blokke ind som
man har refereret til.

Er der en her der kan hjælpe mig med dette problem?
Findes der nogle steder på nettet (helst på dansk) hvor der kan findes extra
hjælp/kommandoer til denne "Hobby"

På forhånd tak

Lena

Fra : meiland

Dato : 14-02-03 08:53

Hej Lena !

Her er et eksempel på en image-menu.

VK er navnet på et slidebibliotek (brug slidelib.exe), arrow er navnet
på sliden og nordpilxx er teksten i dialogboksen.

[Nordpile]
[VK(Arrow,Nordpil 1)]^c^c-insert f:/autocad/blokke/menublokke/arrow.dwg
\\;[VK(Arrow1,Nordpil 2)]^c^c-insert
f:/autocad/blokke/menublokke/arrow1.dwg \\;[VK(Arrow2,Nordpil
3)]^c^c-insert f:/autocad/blokke/menublokke/arrow2.dwg
\\;[VK(Arrow3,Nordpil 4)]^c^c-insert
f:/autocad/blokke/menublokke/arrow3.dwg \\;
Umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om en dansk "hobbybog", men kan
du få fingre i en gammel ver. 11/12 manual vil du komme langt.

/meiland

http://www.kandu.dk/