Bedste Nvidia driver ?
Fra : Brian

Dato : 13-02-03 18:04

Hejsa

Hvilken driver er Pt. den bedste til et Geforce2 Ti kort ?

Synes at den nyeste fra www.nvidia.com er lidt spøjs.
Hvis jeg f.eks kører en 3Dmark2001SE, hopper den ligepludselig ud af
programmet uden at man får et resultat....

--
Hilsen Brian

Fra : RpR

Dato : 13-02-03 20:00

> [...]
> Hvis jeg f.eks kører en 3Dmark2001SE, hopper den ligepludselig ud af
> programmet uden at man får et resultat....

Den hurtigste er nok 42.86 driveren, men på mit system mangler en hel del
effekter i spillene når de bruges.
Ellers er 41.09 (som www.nvidia.com har) nok de mest solide, og dem de
fleste spil producenter osv. går ud fra man bruger.

Kører 41.09 på mit GF4 Ti 4200.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Brian

Dato : 14-02-03 16:36

RpR wrote:
> Den hurtigste er nok 42.86 driveren, men på mit system >mangler en hel del
effekter i spillene når de bruges.

Den fik 3DMark til at gå ned.....

> Ellers er 41.09 (som www.nvidia.com har) nok de mest >solide, og dem de
> fleste spil producenter osv. går ud fra man bruger.

Den fik også 3DMark til at gå ned.....

Kan det virkelig passe at de nye drivere ikke understøtter et "gammelT
Geforce2 kort odentligt ??

--
Hilsen Brian

Fra : RpR

Dato : 15-02-03 14:18

> Kan det virkelig passe at de nye drivere ikke understøtter et "gammelT
> Geforce2 kort odentligt ??

Næh, det lyder mærkeligt da jeg brugte 41.09 til mit GF2 Ultra dengang.

Fra : Vega

Dato : 15-02-03 23:58

Jeg kan ikke få 41.09 til at virke med TV-OUT. Det kan jeg godt men mit
billed er meget kantet og uskarpt. Har stilt filter på det højeste.

Mvh. Vega.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-02-03 15:39

In dk.edb.hardware.grafikkort, Brian <brian@post5NOSPAM.tele.dk> says...
> Hvis jeg f.eks kører en 3Dmark2001SE, hopper den ligepludselig ud af
> programmet uden at man får et resultat....

Det problem har jeg lige haft. Jeg fjernede 3Dmark2001SE for aldrig at
installere det igen. Livet er for kort til dårligt software.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : RpR

Dato : 14-02-03 16:31

> Det problem har jeg lige haft. Jeg fjernede 3Dmark2001SE for aldrig at
> installere det igen. Livet er for kort til dårligt software.

På hvilket grundlag baserer du 3Dmark for at være dårlig software? Det
program har en af de bedste 3D engines vi har set endnu, som bl.a. blev
brugt i Max Payne.

Nok nærmere været dit system der ikke har været up to date eller
understøttet de features 3D mark kræver.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-03 23:35

In dk.edb.hardware.grafikkort, RpR <rpr@NOFRIGGINSPAMmopedgallery.com>
says...
> På hvilket grundlag baserer du 3Dmark for at være dårlig software? Det
> program har en af de bedste 3D engines vi har set endnu, som bl.a. blev
> brugt i Max Payne.

Det bliver softwaren ikke nødvendigvis bedre af. Windows er jo heller
ikke verdens 8. vidunder, selvom det er det meste brugte OS i denne
verden.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-02-03 23:55

Jesper G. Poulsen wrote:

> Det bliver softwaren ikke nødvendigvis bedre af. Windows er jo heller
> ikke verdens 8. vidunder, selvom det er det meste brugte OS i denne
> verden.

Så sandt så sandt.

--
Martin L. Johansen

Fra : Brian

Dato : 14-02-03 16:37

Jesper G. Poulsen wrote:

> Det problem har jeg lige haft. Jeg fjernede >3Dmark2001SE for aldrig at
> installere det igen. Livet er for kort til dårligt software.

Kan ikke være mere enig.
Jeg brugte det i den tro at det kunne fortælle mig hvilken driver der var
optimal til mit kort....

--
Hilsen Brian

Fra : RpR

Dato : 15-02-03 14:20

> Kan ikke være mere enig.
> Jeg brugte det i den tro at det kunne fortælle mig hvilken driver der var
> optimal til mit kort....

Heh, ja jeg holder stadigvæk på at det er noget i jeres system der failer,
om det så er indstilling af drivere eller en uheldig kombination af hardware
der er skyld i det kan jeg ikke sige uden at vide mere om jeres systemer.

Fra : rhexis

Dato : 16-02-03 00:21

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in
message news:MPG.18b8defeb30bc587989ba7@news.tele.dk...

> Det bliver softwaren ikke nødvendigvis bedre af. Windows er jo heller
> ikke verdens 8. vidunder, selvom det er det meste brugte OS i denne
> verden.

En halv milliard fluer kan ikke tage fejl.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-03 17:33

In dk.edb.hardware.grafikkort, rhexis <3bbg3001
@sneakemail.com.com.com.com.com> says...