Pov MX 440 & TI 4280, forskel????
Fra : Falcon

Dato : 13-02-03 12:34

Jeg har lige været et smut i Bilka, og faldt over disse 2 grafikkort:

Point of View MX 440 til kr. 695 &
Point of view TI 4280 til kr 1495
begge med TV Out

Hvis man sammenligner data bag på æskerne, står der FULDSTÆNDIGT det
samme, så hvorfor skal jeg give kr. 800 mere for TI 4280.
Er det rent og skær ydelse og hastighed der er forskellen?

Det eneste spil jeg skal bruge det til er FS2002, vil det billige kort
kunne give et godt resultat sammen med en
Athlon 1600+ med
512 MB DDR ram

Jeg har i øjeblikket et Geforce 1,m 32MB Ram, så det skulle vel under
alle omstændigheder give en forbedring med et G.Force 4 m. 128MB Ram.

mvh Falcon

Fra : JAM

Dato : 13-02-03 12:47

Falcon wrote:
> [...]
> samme, så hvorfor skal jeg give kr. 800 mere for TI 4280.
> Er det rent og skær ydelse og hastighed der er forskellen?

Ja, se f.eks http://www6.tomshardware.com/graphic/20021218/index.html

Mvh
Jakob

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-02-03 15:17

> Point of view TI 4280 til kr 1495

Jeg ville tage dette, prisen slår ikke bunden ud af budgettet, og det yder
noget bedre end MX440. Du kan dog få det leveret til døren (Ti4280) til 1314
kr, så sparer du også en tur i Bilka

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364627910

// Troels