Roborally
Fra : Therese

Dato : 12-02-03 17:36

Hej NG
Jeg ved godt, jeg sikkert er i den forkerte gruppe, men ved ikke hvilken jeg
skal poste dette i. Håber I kan hjælpe mig.....

Jeg leder efter RoboRally brædtspillet.
Det må gerne være brugt.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-02-03 19:25

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG

Hej Therese

> Jeg ved godt, jeg sikkert er i den forkerte gruppe, men ved ikke
hvilken jeg
> skal poste dette i. Håber I kan hjælpe mig.....

Skal forsøge!

> Jeg leder efter RoboRally brædtspillet.

Køb og salg foregår i news:dk.marked.privat

Diskussioner af bræt- og kortspil, og andre ikke elektroniske spil der
ikke har sin egen gruppe, foregår i news:dk.spil.andre-emner

> Det må gerne være brugt.

Det tror jeg også de fleste er, med mindre du køber den sidste nye
udgave fra Tyskland.

Lars

Fra : Therese

Dato : 12-02-03 22:06

Hej Lars

Tak for hjælpen. Jeg smutter en tur derover...

> Det tror jeg også de fleste er, med mindre du køber den sidste nye
> udgave fra Tyskland.

Sidste nye udgave???? Er der kommet en sådan? Hvor køber man den?

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-02-03 23:36

> Hej Lars
>
> Tak for hjælpen. Jeg smutter en tur derover...

OK. Jeg X-poster og sætter FUT til news:dk.spil.andre-emner hvilket
betyder at svar havner der.

> Sidste nye udgave???? Er der kommet en sådan? Hvor køber man den?

Amigo Spiele http://www.amigo-spiele.de/ udgav i 1999 RoboRally, og i
2000 RoboRally Crash & Burn, bortset fra at reglerne er på tysk, er
alle brættene de samme, og regleren kan findes online på engelsk.

Det er svært at finde et direkte link til RR på Amigo Spieles
hjemmeside, men klik her http://www.amigo-spiele.de/as_produkte.html,
klik så på "AMIGO-Spiele", "Produktkatalog", i Familienspiele har de
både RoboRally og Crash & Burn.

Desuden er jeg ret sikker på at Fantask har dem, check... jeps her er
de:
http://www.fantask.dk/detail.asp?cboChoice=qryResultGame&mode=games&id
=AMI93407
http://www.fantask.dk/detail.asp?cboChoice=qryResultGame&mode=games&id