SoundBlaster Live! Platinum uden CD
Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 12-02-03 14:51

Hejsa

Nogen derude i den store hardware-verden som ligger inde med en stand-alone
version af Remote Center til SB Live! Platinum? Jeg har lige købt et brugt
og der fulgte ikke en cd med og den version man kan hente fra Creative er
KUN en opdatering og det virker jo ikke helt så. Nogen der gider maile mig
den?

På forhånd mange tak.

Mvh. Kim.

Fra : Madsen

Dato : 12-02-03 15:35

Kim Fritze Sillasen [9000] skrev:

> Nogen derude i den store hardware-verden som ligger inde med en
> stand-alone version af Remote Center til SB Live! Platinum?

Jeg har en driver-cd til Live! og Audigy fra d. 04/7-02. Det er
den der kører på mit Live! 5.1 pt. og den vil også kunne køre på
et almindeligt Live! så vidt jeg er orienteret.

> Nogen der gider maile mig den?

Remote-mappen på cd'en fylder 11,3 MB hvor de flestes mailbokse
kun kan indeholde 10 MB ad gangen, men du kan sende mig en mail.
Så kan vi flytte det via FTP evt.

Madsen.

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 13-02-03 10:35

> Remote-mappen på cd'en fylder 11,3 MB hvor de flestes mailbokse
> kun kan indeholde 10 MB ad gangen, men du kan sende mig en mail.
> Så kan vi flytte det via FTP evt.

Jeg fandt en kammerat som havde en cd liggende jeg kunne få, men tak for
tilbuddet.

Mvh. Kim.