Formular og bekræftigelses-side?
Fra : Emil Jensen

Dato : 11-02-03 10:17

Jeg har et problem med et formular på Frontpage 2002:

Jeg har lavet en formular hvor man kan skrive noget og sende det afsted. Så
har jeg under "egenskaber for formular" --> "indstillinger" --> fanen
"Bekræftelsesside" valgt en side som jeg vil have skal vises efter man har
trykt på "Send". Problemet er at da jeg kører med flere rammesider, kommer
bekræftigelsen i en af rammesiderne. Kan jeg ikke få bekræftigelses-siden
frem på selvsamme side som der hvor man sendte det skrevne fra?

Her er noget af koden
<!--webbot bot="SaveResults" startspan

U-File="../_private/form_results.txt" S-Format="TEXT/CSV"

S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE" S-Email-Format="TEXT/PRE"

S-Email-Address="navn@dinudbyder.dk" B-Email-Label-Fields="TRUE"

S-Builtin-Fields U-Confirmation-Url="bekraeftelse.htm" -->

Er der nogen forslag til hvad jeg kan tilføje så bekraeftelse.htm kommer i
den samme ramme som formularen blev sendt fra?

Mvh

Emil

Fra : steenmarkussen

Dato : 25-02-03 23:10

jo jo det kan du godt du går i egenskaber for formular og trykker på
indstillinger nederst på siden så er der et faneblad der hedder
bekræftelsesside og der inde skriver du den side du vil andende.
steen markussen

http://www.kandu.dk/