Søger EL-SKABE i 3ds-format eller andet 3D~
Fra : Just Larsen

Dato : 11-02-03 10:22

Hej NG

Jeg har med lys og lygte, søgt på diverse HP efter et 3D El-skab f.eks dem
der bruges
af NESA eller på kraft/varmeværker...

Det skal helst vøre i 3ds-format....

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der har sådant en 3ds'er liggende på
deres
harddisk?

Med venlig hilsen

Just Larsen
just.larsen.mail.dk

Fra : Rønson

Dato : 11-02-03 12:04

hvis du har de mål der skal til tager det da ikke mere end 1 minut at tegne
den.

mvh.
Rønson

Fra : Just Larsen

Dato : 11-02-03 21:28

Jamen - så må du da gerne gøre det for mig!!
Men husk lige en vis detaljerigdom....det skal jo være med
visningsinstrumenter og
hele balladen.....så kom du bare igang

mvh

Just

Fra : Lars R. Nielsen

Dato : 13-02-03 00:04

Hej

Et lille hurtigt tip

Hvis du nu kunne skaffe et digitalt foto af skabet, så brug billedet som
texture ovenpå kassen som "Rønson" ville tegne. 1 min. for kassen 1 min. for
at beskære billedet og lægge det på.

Fup og fidus, javist, men medmindre du skal leve af at lave instrumenter
eller håndtag, så undgå at bruge tid på den slags.

Lars Nielsen