Radeon 8500 tv-out kabel
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-03 16:37

Hej gruppe

Jeg har et ATI Radeon 8500 (built by ATI) grafikkort og har været så
klodset, at smide mit tv-out kabel væk. (Det lille stykke, der ændrer
SVHS til composite)

Jeg har prøvet andre lignende kabler, men har ikke kunnet få dem til
at virke. Jeg ved ikke om der er noget specielt ved ATI's tv-out
udgang!? Jeg har samtidig prøvet at finde kablet på ATI's egen
hjemmeside, men det er ikke lykkedes at finde noget der bare ligner.

Nogen der har en løsning?

/Dennis

Fra : flemse

Dato : 11-02-03 15:42

http://www.av-supply.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-03 16:47

On Tue, 11 Feb 2003 15:41:39 +0100, "flemse" <flenie@mail.dk> wrote:

>http://www.av-supply.dk

Jo, men hvilke kabler hos av-supply kan jeg være sikker på virker til
et Radeon 8500 kort. Så vidt jeg kan se bag på kortet, er tv-out
stikket et 7-bens s-video stik. Jeg synes ikke, at jeg har set sådanne
stik på kablerne. Har du selv et Radeon 8500 ?

/Dennis

Fra : jørn larsen

Dato : 11-02-03 23:14

> - - - virker til
> et Radeon 8500 kort. Så vidt jeg kan se bag på kortet, er tv-out
> stikket et 7-bens s-video stik. Jeg synes ikke, at jeg har set sådanne
> stik på kablerne. Har du selv et Radeon 8500 ?
Hej Dennis.

Jeg har sådan en kort ledning (adapter: s-video/composit) til mit R8500LE.
Stikket i den ene ende (det sorte) er med 8 ben, der er anbragt således, når
man kigger ind i stikket 'udefra'. Stikkets flade side (altså modsatte side
som indskæringen i den omgivende metalkappe) vender nedad på skizzen.

+ +
+ + +
+ + +

Håber at det kan hjælpe dig lidt i din søgning.

Mvh Jørn

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-03 17:31

<http://shor.ter.dk/439856062>

> Jeg har prøvet andre lignende kabler, men har ikke kunnet
> få dem til at virke.

Hvad har du brugt/prøvet?
- Et alm. S-Video kabel? - Det burde virke, hvis dit TV
understøtter S-Video signalet.

> Jeg ved ikke om der er noget specielt ved ATI's tv-out
> udgang!?

Det tror jeg bestemt ikke.

> Nogen der har en løsning?

Jeg har givet et skud og kan ikke tro det ikke passer, evt.
kan man også anvende denne efter et alm. S-Video kabel:
<http://shor.ter.dk/450078364>

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Fra : flemse

Dato : 11-02-03 21:45

hvis du er i tvivl så skriv om dit problem inde på deres forum ..der kan de
hjælpe dig

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-03 13:52

flemse wrote:
> hvis du er i tvivl så skriv om dit problem inde på deres forum ..der
> kan de hjælpe dig

Jeg er skam ikke i tvivl, mit grafikkort virker fint.
Læs evt. hvordan man citerer korrekt her:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : flemse

Dato : 11-02-03 21:48

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=11&gruppeid=1%20???