Cals 100 ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 10-02-03 09:39

Jeg skal sætte lydkort i en ældre PC for en veninde, hun siger der er en
seddel med hvor der står der mangler Driver til Cals 100 ? nogen bud ???
mvh Kirsten

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-02-03 10:33

Kirsten Lehd 's insignificant opinion was stated in:

> Jeg skal sætte lydkort i en ældre PC for en veninde, hun siger der er
> en seddel med hvor der står der mangler Driver til Cals 100 ? nogen
> bud ??? mvh Kirsten

Lydkort..graffikkort gruppe..hmm?

Bedste gæt: spørg i den rigtige gruppe

Næstbedste gæt herfra er
http://www2.driverguide.com/uploads/uploads16/14138.html

Ellers må du hive kortet ud af spanden, og undersøge det nærmere for
chipset, så får du nok lidt mere at gå efter.

/Sune

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 10-02-03 14:16

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse