?? 3dMark
Fra : MHJ

Dato : 09-02-03 23:19

Forklaring (om muligt)

Jeg har gennem længere tid forsøgt mig med at teste diverse maskiner med
dette fine program.

Ikke en gang er det lykkedes at komme igennem.

Kort der er anvendt: ATI 9700, Asus ti4200, Geforce 2mx, ATI 9000, ATI 7200.

Maskiner P4 2200 - AMD XP1700 - P3 1133

Jeg gentager ikke een gang er det lykkedes.

Der er testet på eksisterende installationer, nye installationer af Win 98,
2K og XP pro. Altid med seneste driver og opdateret system.

Hvorfor? - Hvad skal der til?

MVH
Morten

Fra : MHJ

Dato : 10-02-03 00:34

Det lykkedes - Dx9 gjorde suset. 11400 til mig.

MVH
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-03 20:46

>Det lykkedes - Dx9 gjorde suset. 11400 til mig.
Tillykke, lidt mere end mine 10464 med mit Palit GF4 4200.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S