Køb af bærbar
Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-02-03 22:59

Hejsa gruppe

Jeg står for og skulle købe en relativt billig bærbar, da bugettet ikke kan
bære såå stor en udskrivning...

Kravene er ellers som følger: Gerne AMD Mobile Processor, Mindst 256 MB Ram,
mindst 20 GB HD, Kombi drev og gerne 15" TFT Skærm... Den skal helst leveres
uden OS

Jeg har kigget lidt på flg mærker, men hvad er Jeres erfaringer med
mærkerne?

@computer
Vega+
Targa
Dell (Det er jo så også den dyreste... - og med P4 Processor)

--

Med venlig hilsen,

Morten Nielsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 10-02-03 00:22

On Sun, 9 Feb 2003 22:58:53 +0100, "Morten Nielsen" <spam@memphis.dk>
wrote:

>Jeg står for og skulle købe en relativt billig bærbar, da bugettet ikke kan
>bære såå stor en udskrivning...

www.laptops.dk har relativt billige IBM'er, og IBM er trods alt det
fedeste man kan købe når det hedder laptop.

Ovennævnte butik leverer i øvrigt en ganske OK service.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 126565925

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-02-03 08:37

In article <lhod4vkejghc00rsl70hbno68lsgkt2gui@4ax.com>, Hans Pedersen wrote:

> www.laptops.dk har relativt billige IBM'er, og IBM er trods alt det
> fedeste man kan købe når det hedder laptop.
>
> Ovennævnte butik leverer i øvrigt en ganske OK service.

Jeg regner både Dell og Toshiba højere, ihvertfald de modeller
der ikke findes i Fupgard og de andre radio/TV forretninger.

Og kvalitetsmæssigt får du mere i en 9999 kr Apple end i
mange PC'ere til samme pris. Og så slipper man for Windows :)

Disclaimer: Jeg har i mit gamle job haft købt en del maskiner
ind, både IBM, Dell og Toshiba. Nogle Dell maskiner er dog
ikke i verdens bedste plastic, til gengæld er det store hurtige
maskiner.

Fra : Jesper Juul

Dato : 10-02-03 21:06

"Morten Nielsen" <spam@memphis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vega+
> Targa
> Dell (Det er jo så også den dyreste... - og med P4 Processor)

Dell laver altid gode bærbare. Min far har lige fået en Vega+ og lige
bortset fra at den vejer og fylder ret meget er den sgu ok, det er dog ikke
en M processor så den bruger blæseren ret meget faktisk næsten hele tiden.
Men til 14 K for en 2,4 Ghz, 256 Mb ram, kombo drev, 15" og trådløst netværk
synes jeg faktisk den er ok og den har også et meget pænt design. Min egen
Fujitsu Lifebook er dog en del lækrere, men hvis jeg selv skulle investere
er den ihvertfald ikke 10K mere værd. @computer og Targa kender jeg ikke.

Jesper Juul