Hvalpetur.
Fra : Smat

Dato : 09-02-03 15:06

Hejsa.
Når jeg læser om jeres gåture sammen, vil jeg bare så gerne med. Men
Apollo er ikke så god til at holde til så meget. Hvis der er andre
derude med en hvalp med et middelmådigt aktivitetniveua, skulle vi så
ikke mødes til en tur i skoven e.l. Eller hvis bare i kunne have lyst
til en lidt langsommere, ikke så lang tur.
Jeg bor i Århus, men har ingen problemer med at kører for at komme ud.
Håber at hører fra nogen
Margrethe og Apollo

http://www.kandu.dk/

Fra : pops2

Dato : 09-02-03 21:20

"Smat" <Smat.news@kandu.dk> wrote in message news:<3e4660ae$0$130$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> til en lidt langsommere, ikke så lang tur.
> Jeg bor i Århus, men har ingen problemer med at kører for at komme ud.

Hvad er det for en lille hund? Vi var i lørdags alt fra Foxterrier (?)
til Berner Sennen og i alderen 11 mdr til i hvert ni år... det gik
ikke voldsomt stærkt, vi havde ikke travlt, og ikke et decideret mål,
andet end at det skulle være hyggeligt for både hunde og mennesker.
Jeg håber vi fortsætter med at mødes lidt endnu (Buller bliver kun et
par uger endnu), jeg regner i hvert fald med at vi står under
motorvejsbroen vej Ormslevvej på lørdag ved middagstid igen, så må vi
se om der var nogen andre end os der hyggede sig (; Hilsen Buller (ni
år gammel labrador) og Pernille

Fra : Therese

Dato : 09-02-03 22:20

Hej Margrethe

Ja, vi havde som Pernille siger en rigtig hyggelig tur i går.

"Smat" skrev

Turen var ikke så forfærdentlig lang, og vi gik som sagt i et stille og
roligt tempo, og hundene fik lov til at løbe og lege et langt stykke af
vejen. Men, den var måske lige hård nok for en lille Bernerhvalp.
I kunne måske prøve at tage med næste gang, og så bare gå tilbage tidligere
eller blive og vente, hvis vi selv går tilbage samme vej. Det gjorde vi
nemlig i går.

"pops2" skrev
>jeg regner i hvert fald med at vi står under
> motorvejsbroen vej Ormslevvej på lørdag ved middagstid igen, så må vi
> se om der var nogen andre end os der hyggede sig

Jeg tror helt bestemt, jeg tropper op igen lørdag. Hvad med i løbet af ugen,
da jeg har ferie

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Smat

Dato : 10-02-03 15:58

Hej Therese.
Ups den del med at du havde ferie var lige smuttet for mig.
Det kunne da være godt.
Har du et tidspunkt hvor det passer bedst?
Jeg er jo studerende så jeg styrer jo næsten min tid selv.

Hilsen
Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : pops2

Dato : 10-02-03 19:55

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<b26gmg$bbv$1@sunsite.dk>...
> [...]
>
> "pops2" skrev
>
> Jeg tror helt bestemt, jeg tropper op igen lørdag. Hvad med i løbet af ugen,

Jeg og Buller kan overtales til at mødes om formiddagen fra og med på onsdag!

Fra : Smat

Dato : 10-02-03 20:34

Jeg og Buller kan overtales til at mødes om formiddagen fra og med på
onsdag!
Apollo og jeg kan Torsdag formiddag, hvad siger I til det?
Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : Therese

Dato : 10-02-03 20:45

Torsdag formiddag er fint med os

--
Mange hilsner
Therese

Fra : pops2

Dato : 11-02-03 18:15

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<b28vgl$ncd$1@sunsite.dk>...
> Torsdag formiddag er fint med os

Så siger vi torsdag kl ti? -Pernille

Fra : Therese

Dato : 11-02-03 19:08

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Så siger vi torsdag kl ti? -Pernille

Jeg tropper op

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Smat

Dato : 11-02-03 21:16

Torsdag formiddag kl 10, men hvor er det lige det er? Jeg er virkelig
meget lidt dygtig til at finde vej, så jeg vil gerne have det så godt
skåret ud i pap som muligt.
Vi ses
Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : Therese

Dato : 11-02-03 23:27

> Torsdag formiddag kl 10, men hvor er det lige det er? Jeg er virkelig
> meget lidt dygtig til at finde vej, så jeg vil gerne have det så godt
> skåret ud i pap som muligt.

Det er der, hvor motorvejen kører over Ormslevvej. Man kan parkere under
broen. Det er ret let at finde

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Smat

Dato : 12-02-03 13:09

">
> Det er der, hvor motorvejen kører over Ormslevvej. Man kan parkere
under
> broen. Det er ret let at finde

så der skulle altså også være håb for mig, nå jeg vil forsøge at finde
jer, mon ikke det går.
Vi ses i morgen

Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : Smat

Dato : 10-02-03 13:07

Hej Pernille.
Ja som Therese jo har afsløret så er det en Bernerhvalp jeg har, han er
4½ måned, det er jo fra naturens side ikke den hurtigste sprinter og
dertil kommer at jeg skal passe på hans led (pga. AA og HD).
Men jeg tror jeg tager Thereses forslag til mig, Apollo og jeg kan jo
bare vente lidt på jer andre.
Derudover har jeg planer om at kører til Viborg på søndag. Der mødes
Bernerfolk og går tur, de er fra 4 mdr. og op, så her skulle han have en
chance. Det er lidt langt at kører, men jeg synes det kunne være lidt
sjovt at se ham blandt 15-20 andre bernere
Vi ses nok på lørdag.
Margrethe og Apollo

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-02-03 13:13

"Smat" <Smat.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
Der mødes
> Bernerfolk og går tur, de er fra 4 mdr. og op,

øh folkene, turene eller hundene .. ja jeg spørger bare ..
Smil fra Ami

Fra : Smat

Dato : 10-02-03 13:20

Hej Ami.
De går en tur der varer 4 mdr. Altså folkene og hundene.
Nej, det er selvfølgelig hundene der er fra 4 mdr. og opad
Jeg er en skovl til at læse korrektur på det jeg selv skriver

Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-02-03 13:51

"Smat" <Smat.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ami.
> De går en tur der varer 4 mdr. Altså folkene og hundene.

<> åh jeg har en bernersennen blanding så det kunne måske være sjovt at
være med .. men såååå lange ture kan jeg slet ikke få mine lunger til at
være med på .....

> Nej, det er selvfølgelig hundene der er fra 4 mdr. og opad
> Jeg er en skovl til at læse korrektur på det jeg selv skriver

Det skal du ikke være ked af .. det er jeg også .. men jeg er samtidig
af den slags der bare ikke kan holde mund når jeg får noget sjovt
serveret på sølvfad .. og dermed får en lejlighed til en god og sund
latter ....
hej fra Ami