9500/9500pro
Fra : benny

Dato : 09-02-03 14:11

er der nogen der ved hvad forskellen er på ati 9500/9500pro
og hvad vil i anbefale
og hvad kan jeg gøre for at få det at køre optimalt
min maskine er en
intel 2
512ram
p4pe atx

på forhånd tak

Fra : /Ole

Dato : 09-02-03 14:11

Og min maskine står til højre for mig, det siger (næsten) ligeså meget om,
hvad det er for en maskine.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-03 15:53

> er der nogen der ved hvad forskellen er på ati 9500/9500pro
Det kan du læse om på deres hjemmeside.

>og hvad vil i anbefale
>og hvad kan jeg gøre for at få det at køre optimalt
Sørg for de sidste nye driverer.
>min maskine er en
>intel 2
>512ram
>p4pe atx
???? Kender ikke intel 2.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : bg.com

Dato : 09-02-03 19:27

undskyld glemte det halve men jeg har prøvet en gang til glem denne det
tror jeg også i gør